// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

بخش چالش‌ های تک نفره به بازی Friday the 13th: The Game اضافه خواهد شد

تیم توسعه دهنده‌ Friday the 13th: The Game اعلام کرد که یک بخش چالش‌های تک نفره به بازی اضافه خواهد کرد و در این راستا یک ویدئوی کوتاه منتشر کرده است.

تیم مستقل IllFonic توسعه دهنده‌ی بازی Friday the 13th: The Game به تازگی یک ویدئو کوتاه از بخش جدید اضافه شده به این بازی منتشر کرد و توضیح داده‌اند که این بخش یک چالش تک نفره درون بازی خواهد بود. 

این حالت تک نفره شامل یک سری سناریو‌های از پیش تعریف شده خواهد بود که طراحی شده تا یک جای‌گزین ساختار یافته‌تر برای حالت تک نفری فعلی بازی باشد. به این معنی که اساسا این حالت جدید به همانند حالت چند نفره خواهد بود با این تفاوت که شخصیت‌های درون بازی توسط سیستم مدیریت می‌شوند. اهداف شما در بخش جدید عمدتا بازی کردن در نقش جیسون و به قتل رساندن بقیه شخصیت‌های موجود در مرحله است.

تیم IllFonic قبلا در یک پست منتشر شده اعلام کرده که این حالت جدید از تنوع بالایی برخوردار خواهد بود و حتی در برخی مراحل تعداد زیادی ماموریت در سر راه‌تان وجود خواهد داشت که انجام آن‌ها برای به پایان رساندن هر مرحله ضروری است.

این تیم در بخشی از این پست توضیح داد:

شاید این چالش‌ها بسیار ساده به‌نظر برسد و در تمامی آن‌ها هدف کشتن تمام کسانی باشد که در آن مرحله حضور دارند، اما بخشی از این چالش این است که گاهی اوقات از شما خواسته می‌شود که افراد را به ترتیب و به روش خاصی بکشید، یا اینکه از سلاح خاصی در طول این مرحله استفاده کنید.

friday

تیم IllFonic ویدئویی نیز منتشر کرده که در آن بخش‌های از این چالش نشان داده شده است. در این ویدئو می‌بینید که برای شروع مرحله شما نیاز دارید تا هدف‌هایتان که دو نوجوان هستند که خودروی آن‌ها در شب و در دل جنگل دچار ایراد شده را از پای در بیاورید. مشخص است که نتیجه بسیار وحشتناک است بنابراین این هشدار را در نظر بگیرید که انجام این بازی برای تمامی سنین مناسب نیست.

طبق گفته‌های تیم توسعه‌ی بازی این چالش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همچنین IllFonic به صورت خلاصه توضیح داد که انجام این چالش‌ها شما را به یاد بازی‌های دیگر از جمله بازی هیتمن خواهد انداخت. 

اگر شما آن بازی معروف و پرطرفدار که در آن نقش یک قهرمان طاس کت و شلوار پوش به همراه یک بار کد بر روی سرش را انجام داده باشید قطعا با مسیر چالش‌ها و چیزی که طراحان در هنگام توسعه در نظر داشته‌اند آشنا هستید. با این تفاوت که شما در اینجا دیگر یک شخصیت خوش پوش و مامور ویژه‌ی نخبه نیستید، شما جیسون هستید.

تیم IllFonic توضیح داد که مراحل بعدی این چالش به طور قابل ملاحظه‌ای بیشتر از چیزی که در این ویدئو نشان داده شده خواهد بود و شامل اهداف بیشتر در هر مرحله، مراحل گسترده‌تر و اهداف از قبل تعیین شده بیشتر می‌شود.

در حال حاضر هنوز تاریخ دقیقی از سوی تیم توسعه برای انتشار رسمی بخش چالش‌ها عنوان نشده است اما تمامی این چالش‌ها برای کاربران پی‌ سی، ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 رایگان خواهد بود.


منبع eurogamer.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده