// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

رویداد Lunar Festival بازی World of Warcraft آغاز شد

با فرا رسیدن سال نو چینی، کمپانی بلیزارد به همین مناسبت رویداد Lunar Festival را در دسترس کاربران بازی World of Warcraft قرار داد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد (Blizzard) به مناسبت فرا رسیدن سال نو چین، رویداد Lunar Festival را برای بازی محبوب و MMO خود یعنی World of Warcraft آغاز کرد. این رویداد شامل محتویات جدیدی همچون ماموریت‌ها، باس‌ها و آیتم‌های جدید می‌شود.

رویداد Lunar Festival در دنیای Warcraft مصادف می‌شود با روزی که مردمان Azeroth به مناسبت شکست Burning Legion جشنی را در دنیای وارکرفت برپا می‌کنند. همچنین در جریان این رویداد، ارواح بزرگ نزد مردمان می‌آیند تا با توصیه‌های خود مردم را راهنمایی کنند.

ارواح یاد شده همچنین در این حین، هدایایی همچون Coin of Ancestry را نیز برای کاربران در نظر گرفته‌اند. آیتم‌ یاد شده به گفته سازندگان نه‌تنها «نشان افتخار و احترام»‌ است، بلکه با آن می‌توان آیتم‌های فصلی را نیز خریداری کرد. آیتم‌های فصلی که مختص سال نو چینی است، شامل حیوان همراه، لباس‌های جشن، یکی از سه تکه پوشش اژدها و غیره می‌شود.

WOW

رویداد لونار فستیوال گویا به Omen نیز بازگشته است؛ چرا که به تازگی یک گرگ باستانی که به جادوی Burning Legion آلوده شده است در دنیای این بازی پرسه می‌زند. اگر قصد دارید که به نبرد با او بروید و از جوایز ارزنده بهره‌مند شوید می‌توانید آن را در Lake Elune’ara، واقع در Moonglade، پیدا کنید.

همچنین اگر قصد دارید به Cenarion Circle بپیوندید، تا تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) می‌توانید به Moonglade سفر کنید یا اینکه به یکی از کمپ‌های Irongorge ،Stormwind ،Darnassus ،Thunder Bluff ،Orgrimmar و Undercity مراجعه کنید.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی World of Warcraft، چندی پیش بلیزارد از بسته الحاقی گسترده Battle for Azeroth رونمایی کرد که قرار است تابستان ۹۷ به دست کاربران برسد. برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین، می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی World of Warcraft در زومجی مراجعه کنید.

نظرات خود را در مورد رویداد جدید بازی WOW با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده