// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

محتوای رایگان بازی Gems of War برای مشترکین پلی استیشن پلاس

در ادامه بازی‌های رایگان برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس، محتوای رایگان بازی Gems of War برای دارندگان پلی‌استیشن 4 در دسترس است.

سونی ماهانه برای مشترکین پلی استیشن پلاس خود تعدادی بازی به صورت رایگان عرضه می‌کند. گاهی سونی علاوه بر بازی، بسته‌های الحاقی بازی‌ها را هم به رایگان عرضه می‌کند؛ برای مثال، این بسته‌های الحاقی برای بازی‌های Smite و Orcs Must Die: Unchained عرضه شده بودند. حالا این ماه هم یک بسته الحاقی برای بازی Gems of War عرضه شده است و اگر عضویت پلی‌استیشن پلاس دارید، می‌توانید آن را به رایگان دریافت کنید.

این بسته‌ی الحاقی به عنوان یک Starter Pack برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس عمل می‌کند و با دریافت آن، شما سربازان Nobend Brothers را به‌دست خواهید آورد. علاوه بر این ۲۵۰۰ عدد Soul و ۱۰ عدد Gem Key دریافت خواهید کرد. شما برای به‌دست آوردن این بسته تا تاریخ ۱۴ اسفند (۵ مارس) فرصت دارید. این بسته تنها برای دارندگان PS4 در دسترس است.

علاوه بر بازی‌های رایگان این ماه، می‌توانید، نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بازی Mercenary Kings و بازی Starblood Arena را هم برای پلی استیشن VR دریافت کنید. همچنین چند آیتم رایگان هم برای بازی Fortnite: Battle Royale در دسترس است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده