// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

آپدیت نسخه سوییچ بازی DEEMO موسیقی‌ های جدیدی به بازی اضافه می‌کند

کمپانی Flyhight Works با انتشار تریلری، از آپدیت 1.1 بازی DEEMO روی سوییچ خبر داد که شامل موسیقی‌های جدید می‌شود.

بازی DEEMO، طراحی شده در سبک ریتمیک و موسیقی-محور، پیش‌تر برای آیفون، اندروید و پلی استیشن ویتا منتشر شده بود و پس از آن برای نینتندو سوییچ هم پورت شد. در جدیدیترین اخبار بازی، ناشران DEEMO یعنی Circle Ent و Flyhight Works از جدیدترین آپدیت این بازی روی نینتندو سوییچ خبر داده‌اند. بروزرسانی 1.1 بازی DEEMO پشتیبانی از کنترلر جدید را به همراه موسیقی‌های تازه به این پورت اضافه می‌کند.

ناشر این بازی با انتشار ویدیوی در کانال رسمی خود در یوتوب، خبر از آپدیت جدید روی پورت نینتندو سوییچ داد. با همراه داشتن پشتیبانی از کنترلر‌های سوییچ،‌ سازندگان اعلام کردند که ۲۴ آهنگ جدید به واسطه آلبوم‌هایی که اسامی آنها در زیر قابل مشاهده است، به فهرست‌های موسیقی متن این بازی اضافه می‌شود.

  • کالکشن Yamajet
  • کالکشن Mili Vol. 3
  • کالکشن Cranky
  • کالکشن RAC #6

هر یک از کالکشن‌های فوق شامل ۵ موسیقی جدید می‌شود که در کنار ۴ آهنگ اضافه شده به آلبوم Shattered Memeories در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گفتنی است که پس از اضافه شدن محتوای یاد شده تعداد موسیقی متن این بازی از ۲۱۷ به ۲۴۱ موزیک افزایش می‌یابد.

اگر برای اولین بار است که نام بازی DEEMO به گوش‌تان می‌خورد باید بدانید که این بازی موسیقی محور در استودیو رایارک گیمز (Rayark Games) توسعه یافته و در سال ۲۰۱۳ برای اندروید و آیفون منتشر شده است. پس از موفقیت این بازی روی دستگاه‌های موبایل، سازندگان این بازی را در سال ۲۰۱۵ برای کنسول دستی سونی یعنی PS Vita در ژاپن پورت کردند و در سال ۲۰۱۷ نیز برای ریجن آمریکای شمالی در دسترس قرار گرفت. بازی اواخر برای Nintendo Switch منتشر شد و بر خلاف نسخه موبایلی شامل تمامی محتویات و بسته‌‌های الحاقی می‌شود.

مهر ماه گذشته سازندگان با انتشار تریلری اعلام کردند که بازی Deemo Reborn برای پلی استیشن 4 نیز منتشر می‌شود و حتی کاربران این کنسول می‌توانند با استفاده از هدست‌های پلی استیشن VR به تجربه این بازی بپردازند. بازی مذکور به کنتلر‌های سنتی خود در نسخه جدید وابسته است اما با این تفاوت که این‌بار شاهد کاراکتر‌های سه‌بعدی در بازی خواهیم بود.

بازی DEEMO هم اکنون برای Android، iOS، نینتندو سوییچ و پلی استیشن ویتا در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر آپدیت جدید این بازی را تماشا کنید و به قسمتی از موسیقی‌های جدید گوش دهید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده