// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

آپدیت جدید نسخه سوییچ بازی RiME فردا منتشر می‌شود

آپدیت 1.0.2 بازی RiME روی نینتندو سوییچ با هدف بهبود بخشیدن گرافیک بازی فردا منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو تیکلا ورکز (Tequila Works) اعلام کرد که فردا، مصادف با تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه (۱۹ فوریه)، نسخه نینتندو سوییچ بازی RiME میزبان آپدیت 1.0.2 می‌شود. بروزرسانی جدید شامل برخی تغییرات و بهبود‌ها در گیم‌پلی و گرافیک بازی می‌شود.

از تغییرات مهمی که این بروزرسانی قرار است روی بازی اعمال کند مربوط به گرافیک بازی می‌شود؛ طوری که با این آپدیت، کیفیت بافت‌های گرافیکی محیط‌های بازی بهبود می‌یابد. افزایش کیفیت سایه‌ها در کنار برد دید بازیکنان، از دیگر بهبود‌های گرافیکی این بروزرسانی به شمار می‌رود. همچنین نرخ فریم این بازی با آپدیت جدید پایدارتر خواهد بود. در ادامه می‌توانید برخی از دیگر تغییرات یاد شده این بروزرسانی را مشاهده کنید و برای اطلاع از جزئیات کامل به وب‌سایت گری‌باکس (Greybox)، ناشر این بازی، مراجعه کنید:

  • بهبود جلوه‌های سینماتیک
  • بهبود بافت‌های گرافیکی Fox
  • بهینه‌سازی فیزیک شنل و موهای کاراکتر بازی
  • رفع ایرادات مربوط به صدای بخش استریم
  • رفع ایراد مربوط به رد کردن برخی از قسمت‌های مرحله
  • آپدیت شدن کیفیت درخت‌ها و نور

به مناسبت آماده شدن آپدیت جدید برای نسخه نینتندو سوییچ بازی رایم، سازندگان اعلام کردند که کسانی که محصول پیشین این استودیو یعنی بازی Dreadnought را در اختیار دارند، از آیتم‌های رایگان بهره‌مند می‌شوند. البته هنوز سازندگان مشخص نکرده‌اند که این آیتم‌های رایگان مختص کسانی است که نسخه سوییچ بازی را در اختیار دارند یا این موضوع برای پلتفرم‌های دیگر نیز صدق می‌کند. کاربران می‌توانند با ارسال ایمیل به Support@greybox.com با موضوع Rime Switch Dreadnought Bundle از آیتم‌های رایگان برخوردار شوند.

در ادامه می‌توانید به برخی از تصاویر منتشر شده که اختلاف گرافیکی آپدیت 1.0.1 و 1.02 را نشان می‌دهد نگاهی بیندازید. بازی RiME هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. برای اطلاع از امتیازات RiME می‌توانید به مطلب بررسی آن از دید وب‌سایت‌های معتبر دنیا در زومجی مراجعه کنید.

rime

rime

rime

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده