// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴

دو کنسول Xbox One X و Xbox One S به زودی از رزولوشن 1440p پشتیبانی می‌کنند

کاربران ایکس باکس وان اس و ایکس باکس وان ایکس، به‌زودی می‌توانند از رزولوشن 1440p روی مانیتور یا تلویزیون خود بهره‌مند شوند.

عده‌ای از کاربران ایکس باکس وان ایکس هستند که نمایش‌گرشان از رزولوشن 1440p پشتیبانی می‌کند و کنسول ایکس باکس وان، به شکلی طراحی شده که روی این دسته از نمایشگرها، نمی‌تواند رزولوشن 1440p را دراختیار کابر قرار دهد و از رزولوشن کمتر (1080p) برخوردار می‌شوند.

حال با توجه به جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، کوین گمیل، مدیر برنامه نویسی گروه Microsoft’s Xbox Platform Partner، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که کاربران Xbox One X و ایکس باکس وان اس، به‌زودی می‌توانند از رزولوشن 1440p روی مانیتور یا تلویزیون خود بهره‌مند شوند. البته این ویژگی ابتدا برای کاربران اینسایدر ایکس باکس در دسترس قرار خواهد گرفت و زمانی که آزمایش‌های لازم انجام و تمامی ایرادها رفع شدند، این ویژگی در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که رزولوشن 1440p که برای Xbox One S در نظر گرفته شده، حالت گیمینگ نیست و در بازی‌ها نمی‌توانید از این رزولوشن برخوردار شوید و تنها ایکس باکس وان ایکس حالت رزولوشن 1440p گیمینگ دارد. در ادامه یکی از اینسایدرهای ایکس باکس اعلام کرده که آپدیت مورد نظر پشتیبانی از رزولوشن 1440p، هفته آینده در دسترس کاربران اینسایدر ایکس باکس قرار خواهد گرفت.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده