نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

تاریخ پخش فیلم Descendants 3 با انتشار تیزری مشخص شدند

شبکه Disney Channel به‌تازگی با انتشار تیزر کوتاهی، تاریخ پخش و تیم بازیگری فیلم تلویزیونی محبوب و مورد انتظار فرزندان 3 (Descendants 3) را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی پخش اولین فیلم تلویزیونی شبکه Disney Channel، یعنی فیلم Zombies (زامبی‌ها)، یک تیزر تبلیغاتی از فیلم Descendants 3 (فرزندان 3) همراه با اعلام تاریخ نمایش آن پخش شد. سری فیلم فرزندان، درباره فرزندان شخصیت‌های منفی و شرور دنیای دیزنی است. در این تیزر منتشر شده ما شاهد این هستیم که داو کامرون که در دو قسمت ابتدایی سری فیلم Descendants هم حضور داشته، قدم زنان وارد جنگل شده و ناگهان متوجه نشانه‌هایی از حضور پدرش در آن فضا می‌شود. در قسمت سوم فیلم فرزندان، داو کامرون، بوبو استوارت، کامرون بویس، سوفیا کارسون و میچل هوپ همانند دو قسمت اول این مجموعه، در این قسمت هم حضور دارند. کنی اورتگا هم که نقش تهیه کننده اجرایی، فیلمبردار و کارگردان قسمت اول را برعهده داشته، در تیم تولید این پروژه هم حضور داشته و همین وظایف را باری دیگر برعهده گرفته است. سارا پریوت و جوسان مک‌گیبن هم نویسندگان فیلمنامه این فیلم هستند. عوامل پشت صحنه، مراحل تولید فیلم فرزندان 3 را در شهر ونکوور آغاز کردند. براساس تاریخ حدودی که در این تیزر عنوان شده، فیلم Descendants 3 در تابستان سال آینده به روی آنتن‌های شبکه تلویزیونی دیزنی خواهد رفت. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تیزر را مشاهده یا دانلود کنید.

گری مارش، مسئول و مدیر بخش خلاقیت کمپانی Disney Channels Worldwide در طی بیانیه‌ای صحبت‌های خود را درباره این فیلم تلویزیونی اعلام کرد:

با افزودن پیچ و تاب‌های مدرنیته به این داستان، توانستیم فیلم اختصاصی فرزندان شخصیت‌های معروف و البته شرور دنیای دیزنی را در عین حال که حالت کلاسیک دارند، کمی مدرن و به‌روز جلوه دهیم. ما بسیار خوشحال و هیجان‌زده‌ایم که تیم خلاقی که در این پروژه حضور دارند، قرار است باری دیگر این پدیده جهانی را ساخته و دوباره در معرض نمایش طرفداران قرار دهند. ما قرار است در طی داستان این فیلم، بیش از پیش شخصیت‌های اصلی داستان را بشناسیم و خیلی بیشتر از قبل در دنیای تخیلی و تصور شده آنها غرق شویم.

داو کامرون در نقش مَل، کامرون بویس در نقش کارلوس، بوبو استوارت در نقش جی، سوفیا کارسون در نقش ایوی و میچل هوپ در نقش پادشاه بن از جمله شخصیت‌ها و بازیگران قدیمی هستند که در فیلم Descendants 2 (فرزندان 2) هم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته بودند. حال، از جمله شخصیت‌های منفی و شرور جدیدی که به آن قسمت آمده بودند می‌توان به چین آن مک‌کلین در نقش اوما، دختر اورسلا؛ توماس دوهرتی در نقش هری هوک، پسر کاپتان هوک؛ دیلن پلیفیر در نقش گیل، پسر گاستون و آنا کدکارت در نقش دیزی، دختر درزیلا (خواهر شیطانی سیندرلا و نوه مادربزرگ بدجنس و پستی به نام لیدی ترمین) اشاره کرد. برنا دِآمیکو در نقش جین، دختر فرشته‌ی نجات؛ ملانی پکسون در نقش فرشته‌ی نجات؛ دایان دون در نقش لونی، دختر مولان؛ جدادیا گوداکر در نقش چَد، پسر سیندرلا؛ زکری گیبسون  در نقش داگ، پسر دوپی کوتوله؛ کیگان کونور تریسی در نقش بل و دان پاین در نقش شاه دیو از جمله فرزندان شخصیت‌های خوبی هستند که در قسمت دوم این مجموعه حضور به عمل رسانده و به ایفای نقش پرداخته بودند. 

کارگردان برنده جایزه امی و همچنین برنده جایزه مراسم انجمن کارگردانان آمریکا یعنی کنی اورتگا، کارگردان سری فیلم Descendants و همچنین سری فیلم High School Musical (موزیکال دبیرستان) به واسطه امضای قراردادی، قرار است قسمت جدید این مجموعه را هم کارگردانی کند. علاوه بر کارگردانی، وظیفه تهیه کنندگی اجرایی و فیلمبرداری را هم برعهده دارد. 

دانلود از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده