// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

اسباب بازی Rocket League در دست ساخت قرار دارد

استودیو Psyonix با همکاری Hot Wheels اسباب بازی Rocket League را با نام Rc Rivals Set در دست توسعه قرار داده است.

باری دیگر استودیو‌ سایانیکس (Psyonix) با همکاری کمپانی هات ویلز (Hot Wheels) قصد دارد محصول دیگری برای بازی Rocket League توسعه دهد. در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که نسخه اسباب بازی Rocket league به همراه اتومبیل‌های کنترل‌دار و صفحه امتیاز ال‌سی‌دی پاییز سال آینده توسط کمپانی هات ویلز روانه بازار می‌شود. این محصول که Rocket League Rc Rivals Set نام‌گذاری شده است شامل اتومبیل‌های Octane و Dominus Battle می‌شود که هر یک از اتومبیل‌ها به دستگاه بی‌سیم بلوتوثی مجهز شده‌اند. در کنار اتومبیل‌های RC، این مجموعه به همراه زمین بازی و توپ عرضه می‌شود که کاربران می‌توانند تقریبا تجربه واقعی از Rocket League را به همراه دوستان‌شان داشته باشند.

یکی دیگر از محتویات قابل توجه این محصول مربوط به DLC داخل بازی Rocket League می‌شود که ضمیمه این آیتم خواهد شد،اما هنوز سازندگان از جزئيات آن رونمایی نکرده‌اند. گفتنی است اگر از طرفداران محتویاتی بودید که پیش‌تر هات ویلز به بازی اضافه کرده است، پس محتویاتی که ضمیمه اسبا‌ب‌بازی Rocket League شده، می‌تواند نظر شما را در آینده به خود جلب کند.

در حال حاضر سایانیکس و هات ویلز تصویری از نمونه فیزیکی محصول خود منتشر نکرده‌اند اما عکسی از نمونه دیجیتالی آن را با مخاطبان در میان گذاشتند که در عکس پایین می‌تواند تصویر رندر شده آن را مشاهده کنید. اگر قصد دارید که این محصول را خریداری کنید پیشنهاد می‌شود از همین الان پول‌های خود را پس انداز کنید چرا که این محصول با قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار در بازار عرضه می‌شود. 

rocket league

در انتها سازندگان اعلام کردند طی همکاری‌های اخیر که با کمپانی هات ویلز داشته‌اند از رابطه کاری با آنها راضی هستند و قصد دارند که در آینده نیز با همکاری آنها محتویات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهند.

در مطالب مرتبط، سازندگان قرار است در سال 2018 پشتیبانی از Crossplay Party را به بازی Rocket League اضافه کنند و در آن سو مشخص شد که بازیکنان بازی راکت لیگ از مرز ۴۰ میلیون کاربر عبور کرده است و سایانیکس توانست آمار موفق دیگری را از آن خود کند.

نظرات خود را در مورد اسباب‌بازی Rocket League Rc Rivals Set با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده