// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

ایسوس از ماوس گیمینگ Gladius II Origin رونمایی کرد

ROG Gladius II Origin نام ماوس گیمینگ جدید کمپانی ایسوس است که به تازگی معرفی شده و از ویژگی‌های خوبی بهره می‌برد.

امروز کمپانی ایسوس، ماوس جدیدی را به خط تولید لوازم جانبی گیمینگ خود یعنی برند Republic of Gamers اضافه کرد. ماوس جدید و گیمینگ این کمپانی با نام ROG Gladius II Origin امکاناتی همچون نورپردازی رنگی، قابلیت جداسازی کابل یو‌اس‌بی و طول عمری برابر با دو ماوس گیمینگ را دارد.

ASUS ROG Gladius II Origin Gaming Mouse

طبق اطلاعات سازنده، ROG Gladius II Origin ماوسی با سیم است که به همراه یک مجموعه اضافی از سوئیچ‌های ساخت Omron عرضه می‌شود. این سوئیچ‌های اضافی، طول عمر ماوس را از تعداد ۵۰ میلیون کلیک به ۱۰۰ میلیون کلیک افزایش می‌دهند. در نتیجه با افزودن این مجموعه از سوئیچ‌ها، طول عمر بیشتری برای ماوس گیمرها فراهم خواهد شد.

ایسوس همچنین تأیید کرده است که طراحی سوکت این ماوس، بسیار مناسب است؛ به طوری که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی سوئیچ‌ها را تعویض کنند. سنسورهای Gladius II Origin دقتی معادل با ۱۲۰۰۰ نقطه در اینچ دارند. همچنین یک جفت سیم با آن همراه است که یکی دارای روکش و دیگری از نوع پلاستیکی ساده است. هر دو سیم قابل جدا شدن هستند. متأسفانه این محصول به صورت بی‌سیم قابل استفاده نخواهد بود. به طور کلی، سیم قابل جدا شدن بیشتر برای کسانی کاربرد دارد که قصد دارند ماوس را همه جا با خود به همراه داشته باشند.

ASUS ROG Gladius II Origin Gaming Mouse

علاوه بر این، پنج کلید به همراه چرخ اسکرول بر روی این محصول وجود دارد. دو عدد در سمت چپ آن و یک سوئیچ DPI نیز در زیر چرخ اسکرول قرار گرفته است. چراغ‌های LED در بالای اسکرول ماوس Gladius II Origin تعبیه شده است که به لطف نرم‌افزار ROG Aura می‌تواند با دیگر دستگاه‌های مجهز به موتور Aura هماهنگ شود. قیمت ماوس ASUS ROG Gladius II Origin هم اکنون  ۹۹.۹۹ دلار در فروشگاه آمازون است.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده