// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۳

۴۷۵ نفر در حال کار روی بازی Star Citizen هستند

دفتر جدید Cloud Imperium Games در انگلستان با ۱۵ کارمند جدید، به طور ویژه برای کار روی انیمیشن چهره فعالیت خواهد کرد که تعداد کل نیروهای این تیم را به ۴۷۵ نفر رساند.

استودیو کلاود ایمپریوم گیمز از سال ۲۰۱۲ در حال کار روی بازی Star Citizen بوده است و طولانی بودن پروسه ساخت از یک طرف و عدم تعیین زمان عرضه بازی از طرف دیگر، باعث می‌شود تا روند انتشار این اثر چندان نزدیک به نظر نرسد، اما با این حال تعداد اعضای تیم سازنده بازی از زمان شروع پروژه در حال افزایش بوده است و اریک رابرتز، رییس تیم سازنده و مدیر استودیو Foundry 42 که از بخش‌های تابعه Cloud Imperium Games محسوب می‌شود، طی مصاحبه جدیدی اعلام کرد که در حال حاضر ۴۷۵ نفر برای ساخت بازی Star Citizen و قسمت تک‌نفره آن، Squadron 42، تلاش می‌کنند.

در حال حاضر و با در نظر گرفتن دفتر جدید در شهر دربی انگلستان، کلاود ایمپریوم پنج دفتر در کشورهای مختلف جهان دارد. بزرگ‌ترین شعبه آن‌ها در شهر منچستر واقع است که ۲۳۴ نفر در آن مشغول به کار هستند. دو استودیو نیز در آمریکا و در شهرهای لس‌آنجلس و آستین (ایالت تگزاس) احداث شده است که کارکنان‌شان به ترتیب ۷۵ و ۷۱ نفر است. استودیو چهارم در شهر فرانکفورت آلمان قرار داشته و ۸۰ نفر نیز در آنجا مشغول به کار هستند و در نهایت پنجمین و جدیدترین دفتر این کمپانی هم که کوچک‌ترین آن‌ها هم هست، با استخدام ۱۵ نفر در شهر دربی انگلیس فعالیت می‌کند.

مجموع افرادی که در این پنج استودیو برای ساخت بازی استار سیتیزن در حال تلاش هستند، به ۴۷۵ نفر می‌رسد که به ادعای رابرتز چنین تیم بزرگی برای ساخت بخش داستانی Squadron 42 که قرار است در حد و اندازه یک بازی AAA باشد و همچنین جهان بزرگ بازی Star Citizen با توجه به محتوای زیادش، ضروری بوده است.

رابرتز این وعده را هم به طرفداران داد که در سال ۲۰۱۸، با توجه به تلاش‌های تیم سازنده بازی، محتوا و گیم‌پلی بیشتری در اختیار حامیان قرار خواهد گرفت. در همین راستا، استودیو شهر دربی با توجه به حضور افراد ویژه و متخصص در زمینه انیمیشن چهره، کاملا روی این موضوع متمرکز خواهد شد. نکته جالب اینجاست که هزینه پرداختی برای کارکنان این استودیو بیشتر از سایر شعبه‌ها است و عمده دلیل آن مالیات بالای این منطقه است. این در حالی است که مناطقی چون شمال‌شرقی انگلیس به مراتب هزینه‌های کمتری می‌توانست برای کمپانی در پی داشته باشد.

در پایان باید اشاره کنیم که بازی Star Citizen انحصاری پلتفرم کامپیوتر خواهد بود و بودجه آن نیز طی آخرین آمار، به عدد ۱۷۸.۳ میلیون دلار رسیده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده