// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

بررسی نسخه نینتندو سوییچ بازی Bayonetta 2 از دید سایت‌های معتبر دنیا

بازی Bayonetta 2، اولین انحصاری نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد و توانست نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند.

یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها برای کاربران نینتندو سوییچ، بازی Bayonetta 2 بود که بالاخره روانه بازار شد. Bayonetta 2، اولین انحصاری نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۸، ادامه‌ای است از ماجراجویی‌های شخصیت بایونتا که این بار باید به نجات دوست خود برود. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که چند ماه از وقایع نسخه اول می‌گذرد و حال در نزدیکی‌های کریسمس هستیم و بایونتا مشغول خرید کریسمس خود است که Angleها به شهر حمله می‌کنند. درست در زمانی که بایونتا به همراه جین در حال نابود کردن دشمنان است، اتفاقی ناگوار رخ می‌دهد و روح جین تسخیر می‌شود.

از حیث گیم‌پلی، دشمنان شما ترکیبی از شیاطین و فرشته‌ها هستند و بایونتا به‌واسطه اسلحه و کفش خود، می‌تواند به دشمنان از فواصل نزدیک و دور ضربه وارد کند و آن‌ها را از بین ببرد. از طرفی وی قابلیت‌هایی نظیر Witch Time را دارد که از طریق آن می‌توانید برای چند ثانیه از قابلیت صحنه آهسته استفاده کنید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید. یکی از ویژگی‌های بارز نسخه اول، باس فایت‌های آن بودند که در Bayonetta 2 نیز این باس فایت‌ها بیش از پیش جذاب‌تر شده‌اند و کاربر را به چالش می‌کشند. این روزها صنعت بازی های ویدیویی از نبود یک بازی هک اند اسلش تمام عیار رنج می‌برد و Bayonetta 2 به خوبی توانست این خلا را پر کند.

در کنار عرضه شدن بازی Bayonetta 2، سایت‌های معتبر بازی‌های ویدیویی این بازی را مورد بررسی قرار داده‌اند و آن‌طور که از نمرات بازی Bayonetta 2 مشخص است، با یک اثر عالی روی نینتندو سوییچ طرف هستیم که قطعا خیلی از علاقه‌مندان را برای خرید کنسول نینتندو سوییچ وسوسه خواهد کرد.

Bayonetta 2

  • سازنده: پلاتینیوم گیمز
  • ناشر: نینتندو
  • تاریخ عرضه: ۲۷ بهمن ماه (۱۶ فوریه)
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ

بازی Bayonetta

گیم اسپات: نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

نسخه اولیه این بازی همچنان به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های ژانر خود شناخته می‌شود. اینکه از طریق بازی Bayonetta 2 بتوانی از نسخه پیشین جلو بزنی و بازی‌ای را بسازی که به‌عنوان یک اثر کلاسیک در ذهن باقی بماند، آن‌چنان چیز عجیبی نیست.

وندال: نمره ۹۲ از ۱۰۰

ما دوست داشتیم ببینیم نینتندو به‌واسطه قدرت خود، سخت افزارش را پیش می‌برد، اما بازی Bayonetta 2 یکی از بهترین بازی‌های هک اند اسلشی است که تا به حال ساخته شده و بازی کردن این شاهکار در هر کجا که هستید (اشاره به هیبریدی بودن کنسول نینتندو سوییچ)، خود دلیلی است که این اثر فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

آی‌جی‌ان: نمره ۹۰ از ۱۰۰

با وجود اینکه می‌دانیم این بازی محتویات جدیدی برای بازگرداندن بازیکنان قدیمی به خود ندارد، نرخ فریم نسبت به گذشته و نسخه Wii U پیشرفت داشته و وجود آمیبوها، شکل و شمایل جدیدی به بازی بخشیده است. تنها ایرادی که می‌توان گرفت، این است که در حالت اتصال به داک، شاهد رزولوشن 720p برای بازی هستیم. با تمام این تفاسیر جلوه‌های هنری و بصری بازی، همچنان مثال‌زدنی است.

نینتندو لایف: نمره ۹۰ از ۱۰۰

با وجود اینکه سه سال و نیم از عرضه بازی Bayonetta 2 می‌گذرد، پورت این نسخه روی نینتندو سوییچ بسیار درخشنده‌تر از گذشته است و با نرخ فریم ۶۰ برای بازی، سبب شده مبارزات هم در حالت قابل حمل و هم حالت اتصال به تلویزیون، بهتر از گذشته خود را نشان دهند. همچنین ترکیب این موارد با داستانی خنده‌دار و جالب، سبب شده تجربه‌ی خوبی را کسب کنید. اگر این بازی را در گذشته تجربه نکرده‌اید، حتما به سراغ‌اش بروید و اگر تجربه کرده‌اید، گوهری گرانبها‌تر را به‌دست آورده‌اید.

ایکس‌جی‌ان: نمره ۹۰ از ۱۰۰

بازی Bayonetta 2 روی نینتندو Wii U رقیب‌های خود را به طور کامل پشت سر گذاشت و نسخه نینتندو سوییچ این بازی، رقیب‌هایش را به کل از بین برد. با اینکه بازی محتویات جدید آن‌چنانی ندارد، اما پایدار بودن نرخ فریم نسبت به گذشته و سیستم مبارزات بهتر بازی، سبب شده تا Bayonetta 2 در سطح بالاتری نسبت به گذشته قرار بگیرد.

نمره های Bayonetta 2

نمره های Bayonetta 2


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده