نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

تاریخ انتشار بازی Rick and Morty: Virtual Rick-ality برای PlayStation VR مشخص شد

بازی واقعیت مجازی Rick and Morty: Virtual Rick-ality، بیست و یکم فروردین (دهم آپریل) به صورت فیزیکی و دیجیتالی برای PSVR منتشر خواهد شد.

به عنوان یک اقتباس از انیمیشن سریالی بسیار محبوب ریک و مورتی، بازی Rick and Morty: Virtual Rick-ality بازیکنان را به روشی جالب به سفرهای هیجان انگیز ریک و مورتی خواهد برد و در کمتر از دو ماه کسانی که از دستگاه واقعیت مجازی پلی‌ استیشن استفاده می‌کنند می‌توانند در ماجراهای عجیب و غریب این دو شخصیت دوست داشتنی، آن‌ها را همراهی کنند.

ادالت سوییم گیمز در وبلاگ پلی استیشن خاطر نشان کرد که Rick and Morty: Virtual Rick-ality قرار است در مورخ ۲۱ فروردین (۱۹ آپریل) برای PSVR همزمان به صورت فیزیکی و دیجیتالی در فروشگاه پلی‌ استیشن منتشر شود. این بازی به بازیکنان این اجازه را خواهد داد که ریک و مورتی صاحب نام را در ماجراجویی‌های بین کهکشانی همراهی و به آن‌ها در حل معماهای گوناگون و فرار از دردسرها و آشوب‌های مختلف کمک کنند.

نسخه‌ی فیزیکی این بازی در دو نسخه مختلف منتشر خواهد شد؛ یک نسخه‌ی استاندارد که تنها شامل خود بازی است و یک نسخه کالکتور که علاوه بر بازی حاوی دو کالای کلکسیونی (فیگور !Funko pop ریک و یک پوستر دو طرفه) خواهد بود.

Rick and Morty: Virtual Rick-ality در دهم آپریل ۲۰۱۸ (۲۱ فروردین) برای واقعیت مجازی پلی استیشن منتشر خواهد شد. این بازی هم‌اکنون روی کامپیوترهای شخصی برای آکیولس ریفت و HTC Vive در دسترس است. در زیر می‌توانید تصویر دو نسخه‌ی فیزیکی این بازی (استاندارد و کالکتر ادیشن) را مشاهده کنید:

Rick and Morty: Virtual Rick-ality

Rick and Morty: Virtual Rick-ality


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده