نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

خالق Deadly Premonition بازی جدید The Missing را معرفی کرد

هیدتاکا سوهیرو در حال کار روی یک بازی کاملا جدید است که The Missing نام دارد و توسط آرک سیستم ورکس منتشر خواهد شد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Arc System Works (آرک سیستم ورکس) اعلام کرد که انتشار یک بازی جدید با نام The Missing را بر عهده گرفته است و این بازی به دست هیدتاکا سوهیرو (ملقب به SWERY65)، یکی از توسعه‌دهندگان برجسته و باسابقه صنعت بازی‌های ویدیویی توسعه می‌یابد.

این بازی در استودیو White Owls توسعه خواهد یافت؛ استودیوی مستقلی که بیش از یک سال پیش توسط هیدتاکا سوهیرو ثبت شد. سوهیرو بیشتر به خاطر توسعه بازی‌های کالت (Cult) نظیر بازی Deadly Premonition و بازی Dark Dreams Don’t Die در میان توسعه‌دهندگان مستقل ژاپنی شناخته می‌شود.

به جز این واقعیت که بازی The Missing در سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود، چیز دیگری از بازی نمی‌دانیم و پلتفرم‌های مقصد نیز تاکنون اعلام نشده است. یک ویدیوی جدید نیز منتشر شده است که در آن توسعه‌دهنده بازی درباره این اثر به طور مختصر صحبت می‌کند (بدون اینکه اطلاعات دقیقی را در این‌باره ارائه کند) و اشاره می‌کند که او از آزادی عملی که در خلق این بازی دارد و البته پشتیبانی استودیو آرک سیستم ورکس لذت می‌برد. همچنین ناشر این اثر به او اجازه می‌دهد تا دیدگاه و تصویر ذهنی خود را بدون محدودیت دنبال کند.  

هیدتاکا سوهیرو می‌گوید که بازی The Missing «مغزتان را منفجر می‌کند» و او معتقد است که این بازی پا را فراتر از انتظاراتمان می‌گذارد. نویسنده این خبر در وب‌سایت دوآل‌شاکرز با توجه به نام این بازی و لوگوی آن گمان می‌کند که The Missing شباهت‌هایی به بازی Deadly Premonition و بازی Dark Dreams Don’t Die داشته باشد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده