نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

تریلر جدید لایو اکشن Fullmetal Alchemist منتشر شد

شبکه نتفلیکس و کمپانی برادران وارنر تریلر جدید یکی از مورد انتظارترین لایو اکشن‌های خود یعنی فیلم Fullmetal Alchemist را منتشر کردند.

تولید یکی از جدیدترین و مورد انتظارترین لایو اکشن‌های شبکه نتفلیکس یعنی فیلم Fullmetal Alchemist (کیمیاگر تمام فلزی)‌ تقریبا تکمیل شده و در حال آماده شدن برای پخش است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر و این شبکه، تریلر جدیدی برای این اثر منتشر کردند.

فیلم کیمیاگر تمام فلزی در واقع اقتباسی از سری کتاب مانگا با همین نام بوده که توسط هیرومو آراکاوا نوشته و منتشر شده است. این مجموعه داستان‌های گرافیکی از ماه جولای سال ۲۰۰۱ تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۰ منتشر می‌شدند. فیلم لایو اکشن Fullmetal Alchemist روایت‌گر داستان دو برادر به‌نام‌های ادوارد و آلفونسو الریک است که پس از مردن مادرشان، قصد دارند به‌کمک دست نوشته‌های پدر خود از علم کیمیاگری استفاده کرده و وی را زنده کنند. ولی اتفاقات مطابق میل این دو برادر پیش‌نرفته و حال ماجراجویی بزرگتری در انتظار ادوارد و آلفونسو است.

در این میان، زمانی که آلفونسو به درون واقعیت دیگری کشیده می‌شود، ادوارد تصمیم می‌گیرد که برای نجات تنها برادر خود، دست راستش را قربانی کند. روح آلفونسو اساسا به یک لباس زره‌ای مکانیکی متصل بود و همین وجود روح او در این لباس باعث می‌شد که ادوارد مدام با حجم بسیار زیادی از احساس گناه و پشیمانی، دست و پنجه نرم کند. محوریت داستان فیلم لایو اکشن Fullmetal Alchemist به این صورت است که بعد از رخ دادن این ماجراها، ادوارد به خود قول می‌دهد که روح آلفونسو را به بدن اصلی و اولیه‌اش بازگرداند. همچنین به واسطه همین موضوع هم دوست دارد تمام تلاش خود را کرده تا بتواند تبدیل به بهترین کیمیاگر در کل دنیا شود.

ریوسوکه یامادا (در نقش ادوارد الریک)، سوبا‌سا هوندا (در نقش وینری راک‌بل)، دین فوجیوکا (در نقش روی موستانگ)، میساکو رنبوتسو (ریزا هاوک‌آی) و کاناتا هونگو (در نقش انوی) از جمله افرادی هستند که در این لایو اکشن مورد انتظار محبوب حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. چندی پیش، یعنی در همین ماه فوریه لیستی از آثار آماده پخش برای شبکه نتفلیکس ارسال شده بود که نام این اثر هم در لیست به چشم می‌خورد که قرار بود برای مخاطبان آمریکای شمالی به روی آنتن برود. فیلم لایو اکشن Fullmetal Alchemist سال گذشته و در ماه دسامبر در کشور ژاپن به نمایش درآمد. اوایل سال جاری هم یک کنفرانس با مضمون انیمه در شهر نیویورک برگزار شد که در این مراسم ما شاهد انتشار تصاویری زیبا از صحنه‌های مختلف این اثر بودیم. 

فیلم Fullmetal Alchemist برای پخش در تاریخ ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) برنامه ریزی شده است.

دانلود از آپارات


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده