// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بتای بازی Metal Gear Survive دوباره در دسترس قرار گرفت

چندی قبل بتای بازی Metal Gear Survive ارائه شد اما برخی نتوانستند آن‌ را تجربه کنند؛ حال کونامی برای بار دوم دسترسی به آن را ممکن ساخت.

اگر انجام نسخه بتای بازی Metal Gear Survive را از دست داده‌اید، اصلا جای نگرانی ندارد زیرا شما این شانس را دارید که بتوانید نسخه بتای بازی فرعی سری متال گیر را قبل از انتشار نسخه رسمی تجربه کنید. شرکت Konami به تازگی یک‌بار دیگر نسخه بتای بازی Metal Gear Survive را برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و همچنین برای اولین بار برای پی‌ سی از طریق استیم منتشر کرد.

این نسخه‌ بتا از بازی شامل سه مرحله در دو نقشه متفاوت از بازی خواهد بود که می‌توان آن‌ها را به صورت CO-OP با دیگر بازیکنان تا تعداد چهار نفر انجام داد. علاوه بر این شرکت کونامی ماموریت‌های روزانه‌ی ویژه‌ای را برای مدت زمان ارائه‌ بازی به صورت بتا تدارک دیده است. در ضمن هر کاربری که در نسخه‌ آزمایشی بازی شرکت کند پس از انتشار نسخه رسمی سه آیتم مخصوص را به عنوان جایزه دریافت خواهد کرد که شامل یک پلاک با نام FOXHOUND، یکی از لوازم جانبی درون بازی مرتبط با سر بازیکن به نام Metall Gear Rex Head و یک باندانا.

بتای بازی تا پایان روز ۱۸ فوریه (۲۹ اسفند) روی تمام پلتفرم‌های نام برده قابل دسترس خواهد بود. این بازی با استفاده از همان سرویس ارائه دهنده‌ی بتای قبلی فعالیت خود را ادامه می‌دهد یعنی در صورتی که نسخه‌ی بتای قبلی این بازی روی پی‌سی یا کنسول شما وجود دارد شما می‌توانید از همان نسخه جهت ورود به بازی استفاده کنید. البته قبل از ورود به بازی شما نیازمند دانلود و نصب یک بروزرسانی برای نسخه قدیمی خود هستید.

MG survive

نسخه کامل بازی Metal Gear Survive برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و همچنین PC در ایالات متحده از روز ۲۰ فوریه و برای دیگر مناطق از روز ۲۲ فوریه قابل دسترس خواهد بود. این نسخه‌ بازی از این رو بسیار مورد توجه قرار گرفته که اولین سری از بازی پس از جدا شدن خالق این اثر یعنی هیدوئو کوجیما از کمپانی کونامی در سال ۲۰۱۵، خواهد بود. شرکت کونامی نیز به تازگی اعلام کرده انجام بازی Metal gear survive به اتصال دائمی اینترنت نیاز خواهد داشت و بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه خواهد بود.


منبع gamespot.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده