نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فهرست ‍۱۲ نفر اول معرفی کنندگان جوایز مراسم اسکار 2018 اعلام شدند

آکادمی اسکار فهرست ۱۲ نفر اول معرفی کنندگان جوایز اسکار 2018 را تایید و اعلام کرد که در بین آن‌ها نام‌های بزرگی از جمله ماهرشالا علی و اما استون دیده می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک اولین فهرست معرفی کنندگان جوایز مراسم اسکار 2018 را تایید و اعلام کرده است. در اولین فهرست معرفی کنندگان جوایز مراسم اسکار 2018 نام ۱۲ بازیگر از جمله ماهرشالا علی، چادویک بوزمن، اما استون، لورا درن، مارگو رابی، گرتا گرویگ، تام هالند، جنیفر گارنر، تیفانی هدیش، کمیل نانجیانی، دانیلا وگا و وایولا دیویس، دیده می‌شود که بسیاری از بازیگران در این فهرست، نامزد دریافت جایزه یا برنده جایزه اسکار شده‌اند. علاوه بر این ۱۲ نفر، پیش از این حضور پاتریک استوارت و نیکلاس کیج برای معرفی جوایز مراسم اسکار 2018 تایید شده بود. مایکل دلوکا و جنیفر تاد در رابطه با این فهرست گفتند:

بسیاری از این هنرمندان قرار است بار دیگر به مراسم اسکار بازگردند یا بسیاری دیگر قرار است برای اولین بار در این مراسم حضور داشته باشند که هر یک از آن‌ها دارای انرژی منحصر به فرد خود هستند. هر یک آن‌ها سهمی از این شب فراموش نشدنی خواهند داشت.

Mahershala Ali in Moonlight

علی سال گذشته برای بازی در فیلم Moonlight (مهتاب) برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده بود. فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) از جمله مهم‌ترین فیلم‌های علی در سال ۲۰۱۸ میلادی است. بوزمن در فیلم Marshall (مارشال) که نامزد دریافت یک جایزه اسکار شده، به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Black Panther (پلنگ سیاه)، جدیدترین فیلم بوزمن است که اکران آن از روز جمعه هفته گذشته آغاز شد و او در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) نیز حضور دارد. دیویس سال گذشته برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی فیلم Fences (حصارها) شد. علاوه بر این، او پیش از این برای بازی در فیلم The Help (کمک) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن و برای بازی در فیلم Doubt (تردید) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده بود. دیویس فیلم Widows (بیوه‌ها) را در سال ۲۰۱۸ دارد.

درن در سال ۱۹۹۱ برای بازی در فیلم (رز پریشان) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن و در سال ۲۰۱۴ برای بازی در فیلم Wild (وحشی) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده بود. با وجود اینکه گارنر تاکنون نامزد دریافت جایزه اسکار نشده است، اما او در فیلم Dallas Buyers Club (باشگاه خریداران دالاس) که برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شده، حضور داشته است. گرویگ برای فیلم Lady Bird (لیدی برد) در دو بخش بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی در مراسم اسکار امسال نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. رابی نیز در مراسم امسال برای بازی در فیلم I, Tonya (من تونیا هستم) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شده است. هدیش، بازیگر فیلم Keanu (کینو) و هالند، بازیگر فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) از جمله بازیگران تازه‌کار سینما هستند که قرار است برندگان اسکار امسال را معرفی کنند.

emma stone in birdman

نانجیانی نیز به‌صورت مشترک با امیلی وی. گوردون برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Big Sick (بیمار بزرگ) در مراسم امسال نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شده است. وگا، بازیگر و خواننده شیلیایی، در فیلم A Fantastic Woman (یک زن شگفت‌انگیز) که نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان شده، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. استون نیز سال گذشته برای بازی در فیلم La La Land (لا لا لند) موفق به دریافت دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شده است. او پیش از این نیز برای بازی در فیلم Birdman (بردمن) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده بود.

مراسم Oscar 2018 به میزبانی جیمی کیمل در تاریخ ۱۳ اسفند امسال (۴ مارس ۲۰۱۸) در تئاتر دالبی، هالیوود، شهر لس آنجلس برگزار می‌شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده