// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

رویداد های آینده بازی Monster Hunter World مشخص شد

کمپانی کپکام با انتشار آپدیت و تصاویری جدید از بازی Monster Hunter World، رویداد‌ها و چالش‌های پیش رو این بازی را نشان داد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom) با انتشار آپدیتی برنامه رویداد‌ها و چالش‌های آینده بازی Monster Hunter World را مشخص کرد.

برنامه جدید رویداد‌های بازی Monster Hunter World تا تاریخ ۸ مارس (۱۷ اسفند) ادامه دارد و شامل محتویات جدیدی می‌شود. در میان رویداد‌های جدید، The Proving دیده می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد که در جریان آن آیتم‌های مربوط به ساخت زره و کمان ایلوی از بازی Horizon Zero Dawn را به دست‌ آورند. این رویداد به طور انحصاری برای نسخه پلی استیشن 4 این بازی در نظر گرفته شده است و تا تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند ماه) در دسترس است.

در عکس پایین می‌توانید فهرست کامل رویداد‌های جدید بازی Monster Hunter World را مشاهده کنید.

monster hunter world

همچنین سازندگان با انتشار تصاویر جدیدی، محتویاتی را به نمایش گذاشتند که از ژانویه تا فوریه در بازی اضافه شده است. همانطور که کپکام وعده داده بود تمامی محتویات یاد شده جنبه ظاهری دارند که شامل تانت‌ها، لباس‌ها، رنگ صورت و برچسب‌هایی برای چت می‌شود. البته این موارد در روند بازی تاثیر نخواهد گذاشت. در ادمه می‌توانید به برخی از آیتم‌های یاد شده نگاهی بیاندازید.

monster hunter world

آپدیت جدید با نسخه 1.06 برای پلی استیشن 4 و نسخه 1.0.011 برای ایکس باکس وان منتشر شد که در ادامه می‌توانید نگاهی به جزئیات آن بیاندازید.

تغییرات یاد شده برای نسخه PS4 و Xbox One بازی Monster Hunter World

  • رفع ایراد مربوط به وقتی که کاربری تعداد ۳۱ عدد یا بیشتر از Slashberries را در آیتم‌های همراه خود دارد در حالی که از آپدیت پیشین حداکثر مقدار حمل این آیتم از ۶۰ به ۳۰ تعداد کاهش یافته است. آپدیت جدید اسلش‌بریز‌های اضافه را از آیتم‌های همراه به جعبه آیتم‌ها انتقال می‌دهد
  • رفع ایراد مربوط به ملحق شدن کاربر دعوت نشده به Squad Online Session یا اینکه ایراد ملحق نشدن اعضای Squad به گروهی که خودشان ساخته‌اند

تغییرات یاد شده فقط برای نسخه Xbox One بازی Monster Hunter World

  • بهیه‌سازی الگوریتم جستجو زمانی این سیستم که در حال پیدا کردن کاربری دیگر است

در خبر‌های دیگر، به تازگی کپکام اعلام کرده است که بیش از شش میلیون نسخه از بازی Monster Hunter World را در سراسر دنیا عرضه کرده است و توانسته هدف ناشر آن را برآورده کند. گفتنی است که طبق آمار مالی منتشر شده هم‌اکنون بازی مذکور به طور چشمگیری در ژاپن به فروش می‌رسد.

بازی Monster Hunter World هم اکنون برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است و نسخه پی سی آن نیز پاییز سال آینده منتشر می‌شود. به تازگی هاروهیرو سوجیموتو، رئیس کپکام، اعلام کرده است که پورت کردن بازی Monster Hunter World روی نینتندو سوییچ امری بسیار دشوار است.

بازی Monster Hunter World در زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کرد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه آن به این صورت است.

بازی Monster Hunter World می‌تواند شروعی دوباره و تازه برای سری مانسر هانتر محسوب شود، چرا که این مجموعه واقعا نیاز به یک بهینه‌سازی و تغییرات گسترده داشت. با نسخه جدید، کپکام توانست تغییرات یاد شده را در بازی اعمال کند و هواداران بی‌شماری را به این بازی برگرداند. سیستم گیم‌پلی غنی و اعتیاد آور این بازی توانست برخی از مشکلات آن را پوشش دهد تا ساعت‌ها و ماه‌ها کاربران را سرگرم خود کند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده