نویسنده: علی ولی خانی
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

مسابقات قهرمانی Forza با مجموع جوایزی به ارزش ۲۵۰ هزار دلار آغاز می‌شود

فکر می‌کنید در Forza Motorsport 7 از همه بهتر هستید؟ پس از سیزدهم فروردین ماه پشت فرمان بنشینید و جایزه ۲۵۰ هزار دلاری برنده شوید!

مایکروسافت و استودیوی Turn 10 به طور رسمی مسابقات قهرمانی Forza 2018 یا ForzaRC 2018 را اعلام کردند. در این سری مسابقات شرکت‌کنندگان بر سر ۲۵۰ هزار دلار در بازی Forza Motorsport 7 به رقابت خواهند پرداخت و شرکت سازنده به تمامی بازیکنان و طرفداران بازی در هر سطحی فراخوان داده است تا توانایی‌ خود را محک بزنند.

از امروز، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی ForzaRC برای شرکت در اولین سری از مسابقات رده‌ بندی جهانی که از سیزدهم فروردین ماه (دوم آوریل) شروع خواهد شد، ثبت نام کنند.

پیش از شروع رسمی رقابت اصلی، مسابقات پیش فصل ForzaRC 2018 چهارم فروردین (بیست و چهارم مارس) در شهر سیاتل آمریکا برگزار خواهد شد. ترن 10 تعدادی از «بهترین رانندگان و تیم‌های جهان» را به استودیو دعوت کرده تا «با هم رقابت کنند و آغازگر فصلی از مسابقات هیجان‌انگیز باشند». اطلاعات بیشتر در ماه مارس به اشتراک گذاشته خواهد شد.

بعد از اتمام مسابقات پیش فصل، مسابقات فصل اصلی در دو سری آغاز خواهد شد. بازیکنان در هر کدام از آن دو سری در هفت هفته بر سر جایگاه خود در جدول رده‌بندی به مبارزه خواهند پرداخت و نهایتا بازیکنان برتر هر سری در رویدادی زنده به صورت حذفی برای ۷۵ هزار دلار رقابت خواهند کرد.

در پایان هر دو سری، بیست و چهار راننده‌ی برتر برای کسب عنوان قهرمانی و جایزه ۱۰۰ هزار دلاری مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ فورزا به رقابت نهایی دعوت خواهند شد.

دانلود از آپارات

در زیر می‌توانید تاریخ و محل برگزاری مسابقات فصل ۲۰۱۸ را مشاهده کنید. اطلاعات دقیق‌تر و به‌روزرسانی‌های تقویم این مسابقات به طور مرتب در وب‌سایت ForzaRC انجام خواهد شد.

  • سری ۱: ۱۳ فروردین (۲ آوریل) تا ۲ خرداد (۲۳ می)
  • مسابقات نهایی سری ۱: ۲۶ و ۲۷ خرداد (۱۶ و ۱۷ ژوئن)، در سیاتل
  • سری ۲: ۱۸ تیر (۹ جولای) تا ۷ شهریور (۲۹ آگوست)
  • مسابقات نهایی سری ۲: ۷ و ۸ مهر (۲۹ و ۳۰ سپتامبر) در مکزیکو سیتی
  • مسابقات قهرمانی جهان: اکتبر ۲۰۱۸ (تاریخ دقیق هنوز مشخص نیست) در لندن

اطلاعات بیشتر از جمله نحوه‌ی احتساب امتیاز در جدول مسابقات و تماشای زنده‌ی رقابت‌های گروهی و قهرمانی را می‌توانید در وب‌سایت رسمی ForzaRC مطالعه کنید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده