نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

اسکات ایستوود در فیلم The Manuscript به مورگان فریمن پیوست

به‌تازگی اعلام شده که اسکات ایستوود، بازیگر فیلم حاشیه اقیانوس آرام: طغیان (Pacific Rim: Uprising) در فیلم دست نوشته (The Manuscript) به مورگان فریمن پیوست.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اسکات ایستوود، بازیگر فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشن) و فیلم The Longest Ride (طولانی‌ترین سواری)، به‌تازگی به برنده جایزه اسکار یعنی مورگان فریمن در پروژه تولید فیلم The Manuscript (دست نوشته) پیوست. نیک کاساوتیس، کارگردان فیلم The Notebook (دفترچه خاطرات) و فیلم The Other Woman (زن دیگر) قرار است کارگردانی این اثر را بر عهده داشته باشد. همچنین لوئیس روزنبرگ و جو روزنبام نویسندگی فیلمنامه فیلم دست نوشته را بر عهده خواهند داشت.

فیلم دست نوشته یک اثر هیجان‌انگیز است که سبکی به اصطلاح موش و گربه بازی دارد. محوریت داستان این فیلم، درباره یک مجرم فوق‌العاده باهوش (مورگان فریمن) و زندانی‌شده است که فصل‌هایی از یک رمان اسرارآمیز را نوشته و برای یک نویسنده جوان بسیار مشتاق (با بازی اسکات ایستوود) ارسال می‌کند. این زندانی قصد دارد از این راه و با استفاده از این نویسنده جوان، صد میلیون دلاری را که به خاطر دزدیدن الماس‌های زیادی از دست داده است دوباره به دست بیاورد.

اسکات ایستوود اخیرا در جدیدترین اثر کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) یعنی فیلم سرنوشت خشن حضور داشته و به ایفای نقش در این پروژه پرداخته است. همچنین او پیش از آن، نقش اولیور استون را در یکی از آثار کمپانی اوپن رود فیلمز (Open Road Films) یعنی فیلم Snowden (اسنودن) ایفا کرده است. در آینده‌ای نزدیک او قرار است در یکی دیگر از آثار کمپانی یونیورسال یعنی فیلم Pacific Rim: Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان) حضور داشته باشد و در کنار جان بویگا، بازیگر سری فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) ایفای نقش کند.

همچنین در رابطه با تهیه و تولید این اثر لازم به ذکر است که راب پاریس به واسطه شرکت تهیه کنندگی خود یعنی کمپانی Paris Film این اثر را تهیه کنندگی خواهد کرد. علاوه بر این کمپانی تهیه کنندگی، مایک ویتریل، تهیه کننده فیلم John Wick (جان ویک) و مارک ویلیامز، تهیه کننده فیلم The Accountant (حسابدار) هم از جمله افرادی هستند که تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارند. در پایان هم کمپانی Highland Film Group وظیفه فروش فیلم دست نوشته در سرتاسر دنیا را بر عهده دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده