// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

شرکت AOC جدیدترین نمایشگر‌های سری G90 را در دسترس قرار داد

چند ماه قبل شرکت AOC از سه مدل جدید نمایشگر گیمینگ خود رونمایی کرد. این نمایشگر‌های ارزان ولی باکیفیت هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته‌‌اند.

کمی زمان برد تا شرکت AOC بتواند سری جدید مانیتور‌های گیمینگ خود را با نام سری G90 حاضر کند، ولی خوشبختانه این محصولات به تازگی در بریتانیا در دسترس قرار گرفته‌اند. شرکت AOC چند ماه قبل این سری جدید از مانیتور‌‌های خود را معرفی و اعلام کرد که این سری گزینه‌‌های ۲۴.۵ اینچ تا ۲۷ اینچی را شامل خواهد شد. این مورد شامل مانیتور‌های G2590VXQ ،G2590PX و همچنین مدل G2790PX است. هر سه‌ی این مدل‌ها دارای پنل نمایشگر TN با پشتیبانی تا وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ به همراه تکنولوژی Adaptive Sync هستند. همچنین این مدل‌ها دارای قاب‌هایی با طراحی لبه‌های نازک هستند که برای استفاده چندین نمایشگر در کنار یکدیگر بسیار ایده‌آل محسوب می‌شوند.

AOC

مدل‌های G2590PX و G2790PX تا فرکانس تصویر ۱۴۴ هرتز را پشتیبانی می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند که گیم‌پلی نرم و روانی را تجربه کنند. همچنین این دو مدل در سیستم داخلی خود به دو هاب USB نسل ۳ مجهز هستند که اجازه اتصال چند دستگاه به صورت همزمان را به راحتی فراهم می‌کند. اما از سوی دیگر مدل G2590VXQ تنها توانایی نمایش تا ۷۵ هرتز را دارد. هر سه این مدل‌های نمایشگر در برابر ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند بسیار ارزان قیمت محسوب می‌شوند.

از نظر خروجی صفحه نمایش، هر سه مدل نمایشگر ذکر شده دارای یک جفت پورت HDMI، یک DisplayPort و یک پورت VGA هستند که پورت VGA جهت اتصال این نمایشگر‌ها به دستگاه‌های قدیمی‌تر طراحی شده است.

نمایشگر مدل G2790PX که از ماه دسامبر سال قبل در فروشگاه‌های این شرکت قابل مشاهده بود هم اکنون به قیمت ۳۰۹ پوند قابل خرید است.

این شرکت مدل‌های G2590VXQ و G2590PX را به تازگی در دسترس قرار داده و قیمت مناسب جهت خرده‌فروشی‌ها را به ترتیب ۱۵۹ پوند و ۲۵۹ پوند اعلام کرده است.


منبع eteknix.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده