// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

کیس‌ های جدید کورسیر ONE ELITE هم اکنون در دسترس قرار گرفت

سال گذشته بود که کیس‌های سطح بالای کورسیر معرفی شدند. حال این شرکت جدیدترین محصولات خود را برای سفارش آماده کرده است.

در جدیدترین اخبار سخت‌ افزار، بالاخره پس از مدت‌ها انتظار کیس‌ اسمبل شده‌ی شرکت Corsair با نام ONE ELITE در دسترس قرار گرفت. این سیستم جدید از پردازنده‌های نسل هشتم شرکت اینتل یعنی i7-8700K به همراه ۶ هسته و ۱۲ رشته پردازشی استفاده می‌کند که نسبت به استفاده از پردازنده‌های i7-7700K در مدل‌های قبلی، یک بروزرسانی به حساب می‌آید. با این تغییر پردازنده در محصولات این شرکت نیاز به تغییر مادربورد و چیپ‌ست نیز لازم است، بنابراین محصولات جدید به مادربورد‌هایی با چیپ‌ست Z370 به جای ‌Z270 مجهز شده‌اند. این موارد ذکر شده تنها بروزرسانی‌های انجام شده در سیستم‌های جدید الیت وان نیستند، بلکه شرکت کورسیر حافظه‌های رم‌ ۳۲ گیگابایتی استفاده شده در این کیس‌های جدید را از سرعت ۲۴۰۰ مگاهرتز به ۲۶۶۶ مگاهرتز ارتقاء داده است.

Corsair ONE ELITE

با این حال چیزی که سری ELITE را از دیگر کیس‌های آماده استفاده مجزا می‌کند اندازه نسبتا جمع و جور آن است. اندازه این کیس ۶.۹ در ۷.۹ در ۱۵ اینچ (۱۷.۵ در ۲۰ در ۳۸ سانتی‌متر) و وزن آن تنها 16.31 پوند (معادل ۷.۳ کیلوگرم ) است. این سبکی و حجم کم به دلیل وجود خنک کننده‌ی مایع سیکل باز برای پردازنده و کارت گرافیک است.

کیس ONE ELITE از یک کارت گرافیک قدرتمند مدل GTX 1080 Ti بهره می‌برد اما در هنگام سفارشی گزینه‌ کارت گرافیک جدید Titan نیز قابل دسترسی است. در زمینه ذخیره سازی اطلاعات، تنها یک عدد حافظه SSD با حجم 480 گیگابایت از نوع M.2 به همراه یک عدد هارد معمولی از نوع ساتا با ظرفیت ۲ ترابایت در داخل این کیس زیبا نصب شده است. این راهکار به کاربران اجازه می‌دهد که تعداد زیادی بازی و برنامه مختلف را درحالی در سیستم خود ذخیره کننده که کاملا از درایو اصلی نگهدارنده‌ی سیستم عامل مجزا است.

هر سیستم همراه با یک نسخه‌ی Home از ویندوز 10 به همراه یک منبع تغذیه ۵۰۰ واتی با استاندارد 80Plus Gold و دوسال گارانتی ارائه می‌شود.

Corsair ONE ELITE

قیمت بالاترین مدل این سیستم‌های مجهز به پردازنده نسل هشتم ‌Coffee Lake چیزی در حدود ۲۹۹۹ پوند و همچنین نسخه ELITE Pro Plus این سیستم که بجای ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم از ۱۶ گیگابایت بهره می‌برد با قیمت ۲۷۹۹ پوند هم اکنون قابل سفارش است. مدل‌های قدیمی سال قبل از خانواده ONE ELITE و ONE Pro Plus هم اکنون به ترتیب با قیمت‌های ۲۴۹۹ پوند و ۲۲۹۹ پوند قابل دسترسی هستند.


منبع eteknix.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده