// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

بازی مستقل ?WHAT THE GOLF معرفی شد

استودیوی مستقل Triband بازی ?WHAT THE GOLF را معرفی و برای کسب بودجه آن یک کمپین در سایت Fig آغاز کرده است. 

پس از معرفی بازی ?WHAT THE GOLF، استودیوی بازی سازی Triband برای جمع‌آوری کمک مالی برای ساخت آن، یک کمپین در Fig به راه انداخته است. Fig یک سایت جمع‌آوری کمک‌های مردمی است که بعد از این که پول برای توسعه‌ی بازی‌ ثبت شده در سایت آن‌ها به اندازه‌ی کافی رسید، آن‌ها در ساخت بازی به توسعه‌دهنده کمک می‌کنند. Fig تنها به توسعه‌دهنده‌های مستقل کمک می‌کند.

طبق گفت‌وگوی خبری که با Triband در رابطه با بازی انجام شد، هدف بازی ?WHAT THE GOLF این است که ویژگی‌های خسته‌کننده‌ی ورزش‌های محبوب را به شکل سرگرم‌کننده دربیاورد. در روند بازی، شما تنها گلف بازی نمی‌کنید، بلکه Triband، برخی از ویژگی‌های پایه‌ای گلف را با ایده‌ی خاص خود ترکیب کرده است.

برای مثال شما در بازی با باس‌فایت های گلفی روبه‌رو می‌شوید، می‌توانید به جای توپ گلف از توپ فوتبال یا تقریبا هر چیزی که گرد باشد استفاده کنید. همچنین در بازی مینی‌گیم‌های زیادی برای سرگرم کردن شما وجود دارد که ممکن است هیچ ربطی به گلف بازی کردن نداشته باشند ولی به هرحال در آن‌ها یک توپ گلف وجود دارد.

تا الان از مبلغ هدف ۵۰۰۰۰ دلاری که برای جمع‌آوری کمک مردمی قرار داده شده است، Triband توانسته تقریبا ۲۱۰۰۰ دلار جمع‌آوری کند. اگر بازی بتواند تا تاریخ ۳ فروردین ۱۳۹۷ (۲۳ مارس) پول کافی به‌دست بیاورد، وارد مرحله‌ی ساخت و توسعه می‌شود که در این صورت بازی برای پلتفرم‌های کامپیوتر، مک و لینوکس عرضه خواهد شد.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده