نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸

تیزر سریال Cobra Kai، دنباله فیلم The Karate Kid منتشر شد

به‌تازگی تیزر کوتاه سریال کبری کای (Cobra Kai)، دنباله فیلم محبوب بچه کاراته باز (The Karate Kid) که با محوریت هنرهای رزمی و کاراته ساخته شده، منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر رسمی سریال Cobra Kai (کبری کای) منتشر شد. این سریال ۱۰ قسمته و یک ساعته کمدی زیر نظر YouTube Red ساخته و پخش می‌شود. داستان این سریال کمدی، اتفاقات ۳۰ سال بعد از داستان فیلم The Karate Kid Part III (بچه کاراته‌کار، قسمت سوم) را حکایت می‌کند. در نسخه اصلی فیلم بچه کاراته باز، رالف ماکیو نقش شخصیت دنیل لاروسو و ویلیام زابکا هم نقش شخصیت جانی لارنس را ایفا کرده بود. حال قرار است در نسخه تلویزیونی این فیلم، یعنی سریال کبری کای، هر دوی این بازیگران نقش قدیمی خود را ایفا کنند. شما در انتهای همین پست می‌توانید تیزر کوتاه سریال کبری کای را مشاهده یا دانلود کنید.

مدت‌ها بعد از اینکه دنیل لاروسو چندین بار حریف خود یعنی جانی لارنس را در مسابقات جام جهانی کاراته (All Valley Karate Tournament) شکست داد و خود جایزه برنده را دریافت کرد، هر دوی این مبارزان هنرهای رزمی رشد کردند و مسیر‌های متفاوت و جدیدی در زندگی را برای خود انتخاب کرده و دنبال کرده‌اند. با درس‌های زندگی‌ای که آقای کنسوکه میاگی (با بازی پت موریتا) ارائه می‌داد، دنیل لاروسو توانست به موفقیت‌های شخصی بسیار زیادی برسد؛ حال چه در خانواده و چه در زمینه حرفه‌ای و کاری خود به عنوان فروشنده خودرو. با این حال، از طرف دیگر جانی لارنس نتوانست به اندازه دنیل به موفقیت‌های زیادی برسد و دوران سختی را پشت سر گذاشته است. او به شدت به دنبال این است که محبوبیت و شکوهی را که در زمان گذشته داشت باری دیگر به دست بیاورد. او دوباره آموزشگاه کوچک کاراته خود را که در گذشته آن را اداره می‌کرد باز کرده و مشغول به آموزش کاراته شد. 

زولو مریجونیا بازیگر سریال Parenthood، تنر بیوکانن بازیگر سریال Designated Survivor (بازمانده برگزیده)، کورتنی هنگلر بازیگر سریال Mom (مام) و مری ماوسر بازیگر سریال Freakish (عجیب و غریب) از جمله هنرمندانی هستند که علاوه بر رالف ماکیو و ویلیام زبکا در تیم بازیگری این سریال حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. یکی از برندگان جایزه امی ساعات پربیننده (Primetime Emmy Award) یعنی اد اسنر هم به عنوان تنها بازیگر مهمان سریال کبری کای حضور خواهد داشت.

داستان این سریال براساس داستان سری فیلم بچه کاراته باز بوده که توسط رابرت مارک کامن خلق شده است. جاش هیلد نویسنده فیلمنامه فیلم کمدی Hot Tub Time Machine، جان هورویتس و هدین اسکلوسبرگ نویسندگان سری فیلم Harold & Kumar (هارولد و کومار) نویسندگی فیلمنامه سریال کبری کای را بر عهده دارند. هیلد، هورویتس و اسکلوسبرگ علاوه بر نویسندگی، از افرادی هستند که تهیه کنندگی اجرایی این اثر را بر عهده دارند. علاوه بر این سه هنرمند، افراد دیگری همچون سوزان ایکنز، ویل اسمیت، جیمز لاسیتر و کالیب پینکت هم از جمله افرادی هستند که تهیه کننده اجرایی هستند. هورویتس و اسکلوسبرگ، کارگردانی این پروژه را بر عهده دارند.

سریال Cobra Kai اواخر سال جاری پخش خود را در YouTube Red آغاز می‌کند.

دانلود از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده