// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

همکاری MSI با توسعه دهندگان بازی PC Building Simulator

شرکت MSI با توسعه دهندگان بازی PC Building Simulator همکاری کرده و قطعات این شرکت به زودی به بازی اضافه خواهد شد.

کمپانی MSI که یکی از برترین تولید کنندگان قطعات کامپیوتر مخصوص بازی است به تازگی اعلام کرده که با توسعه دهندگان بازی PC building Simulator همکاری کرده و به‌زودی تعدادی از قطعات ساخت این شرکت به این بازی افزوده خواهد شد.

MSI

افزوده شدن قطعات شرکت MSI به بازی

با توجه به گفته‌های توسعه دهندگان بازی، این مشارکت بین شرکت MSI و آن‌‌ها به این معناست که مادربورد و کارت‌های گرافیک این شرکت از هردو دو برند AMD و انویدیا در کنار تولیدات سایر شرکت‌ها از جمله EVGA به محصولات قابل استفاده در این بازی افزوده شده و به زودی در دسترس قرار خواهند گرفت.

بازی PC Building Simulator توسط استودیو Irregular توسعه داده شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا یک سیستم پی‌سی کامل را از صفر تا صد بسازند. این بازی بیشتر شبیه به یک کارگاه فناوری است چرا که به کاربران آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانند ساخت یک کیس کامل را با استفاده از قطعات موجود به صورت کاملا واقعی تجربه کنند.

PC building simulator

توضیحات کامل در مورد هر بخش از عملیات مورد نظر

تمام قطعات پی‌سی موجود در بازی به صورت بسیار واقعی باز تولید و شبیه سازی شده‌ و نمایشی دقیق از آنچه در هنگام ساخت یک پی‌سی واقعی مورد نیاز است ارائه می‌دهد. علاوه بر این، برای کسانی که از چگونگی نصب قطعات مختلف و اتصال آن‌ها هیچ سر رشته‌ای ندارند، بازی یک سیستم آموزشی کامل را فراهم می‌‌کند که نه تنها دستورالعمل‌ها مورد نیاز را ارائه می‌کند بلکه توضیح کاملی در مورد اجزای انتخاب شده، اهمیت و کاربرد آن‌ها را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این بازی هم‌ اکنون در مرحله Early Access قرار دارد و تاریخ انتشار مشخصی برای آن ارائه نشده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به ویدئو منتشر شده در این رابطه رجوع کنید.

دانلود در آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده