// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

حالت Ultimate Performance به نسخه پیش نمایش ویندوز 10 اضافه شد

در جدیدترین آپدیت نسخه پیش نمایش ویندوز 10 گزینه‌ای به نام Ultimate Performance افزوده شده که کارایی سیستم را به حداکثر خود می‌رساند.

به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد به کاربران کمک کند تا بتوانند از حداکثر عملکرد ورک استیشن خود بهره لازم را ببرند. با استفاده از حالت Ultimate Performance که به تازگی به ویندوز 10 افزوده شده، ساخت مدل‌های سه بعدی یا انجام دیگر وظایف فشرده ساده‌تر شده است. گزینه‌ی Ultimate Performance در حال حاضر تنها در پیش‌ نمایش ویندوز 10 قابل دسترسی است و همچنین تنها زمانی قابلیت فعال‌سازی دارد که شما نسخه‌ی Pro را روی ورک‌استیشن داشته باشید. در اینجا با این سوال روبه‌رو می‌شویم که فرق این حالت جدید با High Performance چیست؟ این حالت جدید یک سطح بالاتر از عملکرد را نسبت به High Performance در پی دارد که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به غیر فعال کردن کامل بخش Power Management به منظور بهبود در سرعت خام سیستم به وسیله کاهش تاخیرات جزئی (Micro-latencies) اشاره کرد.

windows 10

در حال حاضر گزینه Ultimate Performance تنها توسط کاربران قابل فعال خواهد بود؛ هرچند برخی شرکت‌های سازنده پی‌سی‌های یکپارچه می‌توانند به صورت پیش‌فرض محصولات خود را با فعال‌سازی این گزینه به فروش برسانند. این گزینه فعلا برای لپ‌تاپ‌‌ها و تبلت‌ها در دسترس نیست، اما ممکن است در آینده نزدیک این وضعیت تغییر کند. یکی دیگر از تغییرات قابل توجه در این پیش‌نمایش که توسط بروزرسانی اعمال می‌شود اضافه شدن ایموجی‌های قدیمی و آشنا است که کاربران از این نسخه به بعد می‌توانند ایموجی مورد نظر خود را در زبان‌های مختلف جستجو کنند. 

windows 10

با این حال می‌‌توان گفت اصلی‌ترین هدف ارائه‌ی این پیش‌نمایش ویندوز 10 نشان دادن بالاترین عملکرد بوده است. این نسخه به کاربران اجازه می‌دهد تا به بالاترین میزان از کارایی سیستم بدون تغییر در سخت‌افزار و انجام مراحل پیچیده، دسترسی داشته باشند.


منبع eteknix.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده