نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

کتاب جدید بایوشاک توسط انتشارات Third Editions معرفی شد

کتاب BioShock: From Rapture to Columbia کتاب جدیدی از انتشارات ثرد ادیشنز است که یک تجزیه و تحلیل عمیق از مجموعه بازی‌های محبوب بایوشاک ارائه می‌دهد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، انتشارات فرانسوی ثرد ادیشنز (Third Editions) که بیشتر به خاطر اقتباس‌های ادبی از مجموعه بازی‌های برجسته‌ای چون Dark Souls ،Final Fantasy و Metal Gear Solid شناخته می‌شود، یک کتاب جدید معرفی کرده است که یک اقتباس از مجموعه نام‌آشنای بایوشاک، ساخته کمپانی توکی گیمز به شمار می‌آید.

با توجه به بیانیه مطبوعاتی، در حال حاضر کتاب BioShock: From Rapture to Columbia در وب‌سایت رسمی انتشارات ثرد ادیشنز موجود است و علاقه‌مندان می‌توانند از این طریق به تهیه کتاب اقدام کنند. نویسنده این کتاب یک تجزیه و تحلیل ادبی از این مجموعه را خصوصا برای طرفداران BioShock تدارک دیده است و در آن به بررسی جزئیات و افشای داستان تک‌تک بازی‌های این سه‌گانه می‌پردازد. از مفاهیم بنیادی تا تحولات غیرمنتظره‌ای که در سراسر داستان‌ شاهد آن هستیم، آن را تبدیل به چیزی کرده است که مجموعه در آن مسیر قدم بر می‌دارد. همچنین این کتاب به تشریح انطباق مجموعه بایوشاک با تاریخ دنیای حقیقی و اساطیر، روایت‌های داستانی پیچیده سه‌گانه بایوشاک و البته تاثیرات این مجموعه بر صنعت بازی‌های ویدیویی می‌پردازد.

BioShock: From Rapture to Columbia

در حال حاضر کتاب BioShock: From Rapture to Colombia با قیمت ۲۹.۹۹ دلار (۳۴.۹۰ دلار اگر قصد خرید نسخه کالکتور را داشته باشید) در دسترس است. شما می‌توانید تعدادی از تصاویر این کتاب را در انتهای مطلب مشاهده کنید که هر دو نسخه کتاب را به نمایش در می‌آورد. همچنین اگر از طرفداران مجموعه بایوشاک نیستید اما به مطالعه یکی از کتاب‌های مرتبط با بازی‌ها از ثرد ادیشنز علاقه دارید، می‌توانید آثار دیگر این انتشارات فرانسوی را در وب‌سایت رسمی آنها مشاهده کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

BioShock: From Rapture to Columbia

BioShock: From Rapture to Columbia


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده