نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

آرنولد شوارتزنگر، بازیگر سری فیلم های ترمیناتور، به جمع بازیگران فیلم Kung Fury پیوست

آرنولد شوارتزنگر بازیگر سری فیلم‌های مشهور The Terminator، به‌تازگی در فیلم کونگ فیوری (Kung Fury) به مایکل فاسبندر پیوست.

فیلم Kung Fury (کونگ فیوری) یک اثر کوتاه در ژانر کمدی و اکشن است که دیوید سندبرگ کارگردانی آن را انجام داده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شده که آرنولد شوارتزنگر قرار است در نسخه بلند این فیلم ایفای نقش کند و به تازگی به مایکل فاسبندر که خبر پیوستن او به این تیم چندی پیش اعلام شده بود، پیوست. هنوز هیچ اطلاعات و جزئیات دقیقی درباره اینکه آرنولد شوارتزنگر نقش چه شخصیتی را قرار است در این اثر ایفا کند، منتشر نشده است. علاوه بر آرنولد شوارتزنگر و مایکل فاسبندر، دیوید هسلهاف افسانه‌ای هم هنرمند دیگری است که خبر پیوستن آن به این تیم به‌تازگی اعلام شده است.

دیوید اف سندبرگ علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلمنامه نسخه اصلی فیلم کونگ فیوری که در سال ۲۰۱۵ اکران شد را برعهده داشت. حال قرار است در این دنباله، علاوه بر تهیه کنندگی پروژه، نقشی را هم ایفا کند. کمپانی Laser Unicorns که متعلق به سندبرگ است، تهیه کننده این اثر خواهد بود.

چندی پیش خلاصه کوتاهی از نسخه بلند فیلم کونگ فیوری منتشر شده که به شرح زیر است:

سال ۱۹۸۵ است و شهر میامی تحت مراقبت کونگ فیوری، بهترین و خفن‌ترین پلیس دنیا، در امن و امان است. کونگ فیوری تیمی از پلیس‌های ویژه را جمع می‌کند و به کمک آن‌ها تمام تلاشش را می‌کند تا آدولف هیتلر را شکست دهد. پس از مرگ تراژدیک یکی از افراد کونگ فیوری که باعث از بین رفتن گروهش می‌شود،  یک نیروی شیطانی و ناشناخته به کمک هیتلر می‌آید تا به او کمک کند و سلاح نهایی را به دست آورند. کونگ فیوری باید در زمان و مکان سفر کند تا دوستانش را نجات دهد، از آکادمی کونگ فو میامی مراقبت کند و نیروهای شیطانی را یک بار برای همیشه شکست دهد.

کونگ فیوری در ابتدا به عنوان یک پروژه کیک استارتر شروع به کار کرد و تنها به دنبال ۲۰۰ هزار دلار پول بود اما خیلی زود تمام اینترنت را فرا گرفت. اگرچه همانند آثار بسیار زیاد دیگر محوریت آن هم درباره یک پلیس و هنرهای رزمی بود اما توانست رکورهای زیادی را بشکند. فیلم کوتاه کونگ فیوری از سال ۲۰۱۵ که به طور رسمی منتشر شد، توانست بیش از ۴۰ میلیون بار  در سراسر جهان بازدید پیدا کند و همچنین پیروان بسیار زیادی هم پیدا کرد. هنوز مشخص نیست که چه کسی قرار است دنباله این فیلم را کارگردانی کند اما براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته اعضای اصلی تولید، مرحله فیلمبرداری این اثر قرار است در تابستان سال جاری در ایالات متحده و همچنین اروپا کار خود را آغاز کند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده