نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

تیزر انیمیشن سینمایی سه بعدی Dragon Ball Z منتشر شد

نسخه جدید سه بعدی سری فیلم Dragon Ball با نام دراگون بال زد (Dragon Ball Z) مراحل ساخت خود را طی می‌کند و تیزر جدید منتشر شده از آن بسیار هیجان‌انگیز است.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به‌شدت انتظار انتشار نسخه جدید مجموعه Dragon Ball (دراگون بال) را می‌کشید باید به شما اطلاع دهم که خبرهای بسیار خوبی در راه است. به‌تازگی اعلام شده که نسخه جدید انیمیشن سینمایی Dragon Ball Z (دراگون بال زد) که داستان آن براساس سری کتاب‌های مانگای آکیرا توریاما نوشته شده و سبکی سه بعدی دارد، در دست ساخت است. همچنین در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک تیزر بسیار کوتاه از این انیمیشن سینمایی منتشر شده است. می‌توان به جرئت گفت، آنطور که از ظواهر امر و همچنین تیزر کوتاه این اثر مشخص است، انیمیشن دراگون بال می‌تواند به راحتی افتضاحی را که فیلم Dragonball Evolution (دراگون بال اوولوشن) به وجود آورده بود از یاد طرفداران این آثار و شخصیت‌ها از بین ببرد.

پیش از اینکه این کلیپ بسیار کوتاه در سایت یوتیوب منتشر شود، اعضای تیم پشت صحنه DBZ Tribute، خودشان به طور خودجوش دومین کلیپ از این انیمیشن سینمایی مورد انتظار را منتشر کردند. این تیزر به‌طور کلی تنها شخصیت کریلین را به نمایش گذاشته است. همانطور که در تیزر نشان داده شده، او در حال تمرین کردن در تالار زمان هایپربولیک است. با توجه به همان تیزر بسیار کوتاه، می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که تیم تولید این انیمیشن سینمایی سه بعدی، کار خود را بسیار خوب انجام داده و شخصیت‌ها را از نظر گرافیکی به طرز زیبایی ایجاد کرده‌اند. در این تیزر به نظر می‌رسد که این هنرمند هنرهای رزمی که هیچ بینی‌ای روی صورت خود ندارد، در حال پوزخند زدن است. با این اوصاف می‌توان گفت که این آرامش قبل از طوفان او بوده و بعد از این صحنه پوزخند قرار است او به قدرت بسیار زیاد دایره‌وار خود دست یابد. زمانی که او انرژی خود را به سمت حریفش پرتاب می‌کند، این انرژی بسیار زیاد به صورت دایره‌وار روی زمین قل می‌خورد و می‌چرخد؛ تا زمانی که زمان انفجار آن فرا برسد. حال این تیزر صحنه‌های جالب بعدی را از طرفداران خود دریغ کرده و هیجان آنها را در بالاترین حد نگه می‌دارد تا در زمان بعدی تیزر دیگری را منتشر کند.

دانلود از آپارات

این تیزر، اولین موردی نیست که از انیمیشن دراگون بال زد منتشر می‌شود. جالب است بدانید که پروژه این انیمیشن مدت زیادی است که در دست ساخت است. در حدود چند سال پیش، تیم DBZ Tribute تیزر دیگری را هم در رابطه با شخصیت ماجین بو منتشر کرده بودند. ماجین بو شخصیت منفی و شرور پر عضله‌ای است که قد و بالای بلندی داشته و به خاطر قدرت بسیار زیادی که دارد، از نظر هر کسی بد و شرور بودن او کاملا به چشم می‌آید. تیزر منتشر شده از شخصیت ماجین بو در انیمیشن Dragon Ball Z:

دانلود از آپارات

حال اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که درباره این پروژه طرفدارانه و مستقل تیم DBZ Tribute اطلاعاتی ندارید، باید به شما بگوییم که این تیم توسط یک کمپانی استعدادیابی چند سال پیش شناخته شده و از سرتاسر دنیا در کنار هم آورده شده‌اند. ساخت این فیلم کوتاه از همان سال‌ها به طور رسمی آغاز شد و قرار بود که تبدیل به یک اثر درجه بالا و خوبی شود که براساس داستان دراگون بال زد باشد.

این تیم در سایت رسمی خود متنی در وصف خود و پروژه خود نوشته‌اند که به شرح زیر است:

به سلامتی بزرگترین کارتون اکشنی که تا به امروز ساخته شده است. این تیم شامل افرادی است که از سرتاسر دنیا توسط یک شرکت استعدادیابی اختصاصی گرد هم آمده‌اند. این تیم با اعضای بااستعداد و پیشرفته خود قصد دارد یک دنباله انیمیشنی CG را که مربوط به اثر فوق‌العاده زیبای آکیرا توریاما یعنی سری کتاب مانگا Dragon Ball Z است، بسازد. کار فوق‌العاده هیجان‌انگیزی است. منتظر این اثر باشید که در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد.

تا به این لحظه هنوز هیچ تاریخ انتشار یا اکرانی برای این اثر انیمیشنی اعلام نشده است. اما طرفداران به خصوص با تماشای این تیزر از کریلین، بسیار بیشتر از قبل نسبت به این انیمیشن سینمایی رغبت نشان دادند و هیجان بسیار زیادی برای آن دارند. اگر این انیمیشن حتی نصف چیزی که در تیزر فعلی نشان داده شده خوب باشد، شاید بهتر است مسئولان تصمیم گیرنده در هالیوود سعی کنند این تیم درجه یک را در مکانی بهتر دور هم جمع کرده و با بودجه‌ای زیاد آنها را برای ساخت چنین آثاری ترغیب و حمایت کنند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده