// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵

رویداد سال نو چین بازی Pokemon Go آغاز شد

استودیو Niantic Labs به مناسبت فرا رسیدن سال نو چین، رویداد Lunar بازی Pokemon Go را به مدت زمان کوتاهی برگزار کرد.

به تازگی رویداد ولنتاین بازی Pokemon Go به پایان رسیده است و هنوز مدت زمان زیادی از اختتامیه آن نگذشته است که سازندگان در استودیو نیانتیک لبز رویداد دیگری را برای این بازی موبایل آیفون و اندروید در نظر گرفته‌اند. رویداد Lunar یا همان سال نو چین برای بازی Pokemon Go برگزار شده و کاربران در صورتی که بتوانند پوکمون سگ-مانند را شکار کنند، امتیازات ویژه‌ای را به دست خواهند آورد.

به مناسبت آغاز سال جدید چین که به نماد سگ شناخته می‌شود، بازیکنان پوکمون گو با شکار کردن Poochyena، Growlithe، Snubble، Eevee و Electrike می‌توانند میزان کسب Stardust را سه برابر کنند. تمامی پوکمون‌های یاد شده در رویداد جاری نسبت به قبل بیشتر در دنیای بازی نمایان خواهند شد و شانس کاربران را برای شکار آنها بیشتر می‌کند. رویداد سال نو چین بازی Pokemon Go به مدت کوتاهی برگزار شده است و گفتنی است که فردا یعنی ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) به اتمام می‌رسد.

کاربران تایوانی بازی Pokemon Go می‌توانند در رویداد جداگانه‌ای که از تاریخ ۲۶ فوریه تا ۳ مارس (۷ الی ۱۲ اسفند) برگزار می‌شود، شرکت کنند. استودیو Niantic Labs رویداد Safari Zone را در Chiayi Lantern Festival برنامه‌ریزی کرده است و کاربران این شانس را دارند که در طول روز با پوکمون‌هایی همچون Dratini، Mr. Mime، Growlithe و غیره روبرو شوند. در بازه زمانی شب پوکمون‌هایی نظیر Chinchou و Lanturn در دنیای این بازی دیده خواهند شد. برای اطلاع از جزئیات کامل رویداد سافاری زون می‌توانید به وب‌سایت رسمی پوکمون گو مراجعه کنید.

pokemon go

رویداد ولنتاین بازی Pokemon چندی پیش آغاز شد اما به دلیل برخی ایرادات مربوط به سرور کاربران نتوانستند وارد بازی شوند. در آن سو سازندگان به دلیل ایراد یاد شده ۲۴ ساعت دیگر مدت زمان این رویداد را تمدید کردند و کاربران در این حین توانستند پوکمون‌هایی مانند Luvdisc و Chansey را شکار کنند و سه برابر استارداست را از آن خود کنند.

نیانتیک به تازگی پوکمون Gen 3 جدیدی را برای بازی Pokemon Go معرفی کرده است که همانند Salamence و altaria دارای ویژگی‌های یک پوکمون اژد‌ها و پرنده مانند را دارد. پوکمون Gen 3 که Rayquaza نام دارد هم‌اکنون در بازی در دسترس است و تا تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند ماه) در Raid Battleها و Gymها قابل یافت است.

دومین Commuinity Day بازی Pokemon Go برای برگزاری در ماه آینده یعنی ۵ اسفند ماه (۲۴ فوریه) برنامه‌ریزی شده است. همانند روز انجمن ماه گذشته، که در آن شاهد Pikachi با قابلیت Surf بودیم، کاربران در حین این رویداد با پوکمونی روبرو می‌شوند که به قابلیت ویژه‌ای مجهز شده است. گفتنی است که هنوز استودیو نیانتیک لبز از قابلیت پوکمون جدید رونمایی نکرده‌ است اما به گفته آنها این بار شاهد یک پوکمون کمیاب و Dratini اژدها-مانند خواهیم بود.

بازی Pokomon Go در تاریخ ۱۶ تیرماه ۹۵ (۶ جولای ۲۰۱۶) برای آیفون و اندروید منتشر شده بود. در ادامه می‌توانید از لینک‌های زیر به فروشگاه پلتفرم خود مراجعه کنید و بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی Pokomon Go


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده