// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

کتاب کامیک بازی Dark Souls معرفی شد

به مناسبت عرضه نسخه ریمستر بازی Dark Souls، کتاب کامیک این بازی معرفی شد و نزدیک به بازی Dark Souls Remastered، عرضه خواهد شد.

به لطف نسخه ریمستر بازی Dark Souls، کاربرانی که هنوز این اثر شاهکار نسل هفتمی را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند روی پلتفرم‌های نسل هشتمی خود این بازی را تجربه کرده و محو دنیای بازی شوند. با این حال مشخص شده که روش دیگری برای غرق شدن در دنیای Lordran وجود دارد و آن‌ هم خرید و خواندن کتاب کامیک بازی Dark Souls است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی تایتان کامیکس (Titan Comics، سازنده کتاب‌های کامیک) یک کامیک از دنیای بازی Dark Souls را منتشر خواهد کرد که این کتاب در ماه می منتشر خواهد شد. کتاب Dark Souls: The Age of Fire یک اثر چهار جلدی است که دارای تمامی شخصیت‌های دنیای بازی است و کمپانی تایتان کامیکس اعلام کرده که داستان این کتاب، حول افسانه‌های شوالیه‌های نقره‌ای می‌چرخد.

نویسندگی این کتاب بر عهده رایان اوسالیوان است که از کارهای گذشته‌ی وی می‌توان به کتاب کامیک Void Trip و Warhammer اشاره کرد. همچنین طراحی کتاب Dark Souls: The Age of Fire بر عهده آنتون کوکارو است که از کارهای گذشته‌اش می‌توان به کتاب کامیک Assassin's Creed اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به این کتاب را مشاهده کنید که در تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۹۷ (۱۶ می) با قیمت چهار دلار به‌فروش خواهد رسید.

کتاب Dark Souls: THe Age of Fire

کتاب Dark Souls: THe Age of Fire

کتاب Dark Souls: THe Age of Fire

کتاب Dark Souls: THe Age of Fire


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده