// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Rainbow Six Siege را برای مدتی محدود رایگان تجربه کنید

علاقه‌مندان به بازی Rainbow Six Siege، این هفته می‌توانند این بازی را رایگان روی پلتفرم مورد علاقه خود تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، علاقه‌مندان به بازی Rainbow Six Siege، می‌توانند این بازی را در این هفته به صورت رایگان روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تجربه کنند.

کاربران Xbox One برای تجربه‌ی بازی نیازی به‌اشتراک طلایی ندارند زیرا مایکروسافت نیز این هفته تجربه بخش آنلاین بازی‌های پلتفرم خود را رایگان کرده است اما کاربران PS4 برای تجربه ی بازی Rainbow Six Siege نیاز به اشتراک پلاس دارند. درادامه گفته شده که کاربران به تمامی محتویات بازی دسترسی دارند و پیشرفت‌های آن ثبت شده تا در صورت خرید بازی اصلی، پیشرفت‌هایشان منتقل شود.

همچنین هم‌اکنون کاربران می‌توانند بازی Rainbow Six Siege را از فروشگاه پلتفرم خود با تخفیف خریداری کنند. Rainbow Six Siege با اینکه در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد اما تیم سازنده هم‌چنان از آن پشتیبانی کرده و با محتویات مختلف، سعی کرده بازی خود را تازه و سرگرم کننده نشان دهد. مدت این رویداد رایگان، تا تاریخ ۲۹ بهمن ماه (۱۸ فوریه) است.

از دیگر اخبار منتشر شده می‌توان به گزارش مالی یوبی‌سافت و کسب درآمد بیشتر این کمپانی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای اشاره کرد. همچنین چندی پیش ویدیویی از رویداد Outbreak بازی Rainbow Six Siege منتشر شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده