// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

بازی های آنلاین ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان را سه روز رایگان تجربه کنید

کاربران ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 می‌توانند به مدت سه روز بدون داشتن اشتراک طلایی، بخش آنلاین بازی‌های خود را تجربه کنند.

یکی از کارهای جالب کمپانی‌های کنسول سازی برای جذب کاربرها که همیشه شاهد آن بوده‌ایم، این است که بعضی وقت‌ها بازی‌های خاصی را روی پلتفرم خود رایگان می‌کنند تا کاربران بتوانند آن‌ها را تجربه کنند و لذت ببرند.

از طرفی برای تجربه بخش آنلاین بازی‌ها، باید حساب‌های ویژه‌ داشته باشید و یکی دیگر از کارهای جالب تولیدکنندگان، این است که بعضی وقت‌ها شاهد رایگان شدن تجربه آنلاین بازی‌ها هستیم. به‌عبارتی برای تجربه بخش آنلاین بازی‌های خود نیازی به داشتن اشتراک‌های مخصوص ندارید. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت اعلام کرده که کاربران ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان می‌توانند به مدت سه روز بازی‌های آنلاین خود را بدون داشتن اشتراک طلایی، تجربه کنند.

مدت این پیشنهاد تا ۳۰ بهمن‌ماه (۱۹ فوریه) است و جالب بدانید که این رویداد، مصادف شده با رایگان شدن بازی NBA 2K18 و بازی Rainbow Six Siege که به مدت دو روز می‌توانید این دو بازی را نیز رایگان تجربه کنید. البته بازی Rainbow Six Siege برای تمامی پلتفرم‌ها رایگان شده و تا تاریخ ۲۹ بهمن‌ماه (۱۸ فوریه) کاربران می‌توانند از این مزیت استفاده کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده