نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶

خواننده گروه متالیکا به بازیگران فیلم Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile پیوست

جیمز هتفیلد، خواننده سبک متال، به‌تازگی به بازیگران فیلم «فوق‌العاده شرور، به‌طرز شوکه‌کننده‌ای شیطانی و پست» (Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile) پیوست.

در اخبار سینما و تلویزیون، جیمز هتفیلد، خواننده اصلی گروه متال محبوب متالیکا، به‌تازگی برای ایفای نقش شخصیت افسر باب هیوارد، پلیسی که در فیلم قاتل سریالی‌ای به نام تد باندی را دستگیر می‌کند، به جدیدترین اثر کمپانی ولتاژ پیکچرز (Voltage Pictures) یعنی فیلم Extremely Wicked Shockingly Evil and Vile (فوق‌العاده شرور، به‌طرز شوکه‌کننده‌ای شیطانی و پست) پیوست. شخصیتی که در این اثر به جیمز هتفیلد سپرده شده، اولین نقش دراماتیکی است که تا امروز در حرفه بازیگری‌اش ایفا خواهد کرد. او در این فیلم با جو برلینگر که کارگردان این پروژه است، همکاری خواهد کرد. این دو هنرمند پیشتر هم سابقه همکاری با یکدیگر را دارند. جو برلینگر در سال ۲۰۱۴ مستندی درباره موسیقی و گروه متالیکا ساخت که با نام Metallica: Some Kind of Monster به نمایش درآمد و هتفیلد نقش خود را در این مستند ایفا کرد. علاوه بر این، برلینگر در سال ۲۰۰۴ یک کتاب هم درباره این سبک با نام Metallica: This Monster Lives نوشته و منتشر کرده است.

همانطور که در ابتدای متن هم اشاره شد، به نقل از گزارش سایت خبری ددلاین، جیمز هتفیلد قرار است نقش شخصیت افسر باب هیوارد را در این اثر هیجان‌انگیز ایفا کند. باب هیوار یک نظامی اهل یوتا است که تد باندی را در سال ۱۹۷۵ دستگیر کرده است. او پیش از اینکه باندی را دستگیر کند، ماشین مدل بیتل او را کنار می‌کشد و بعد از گشتن خودرو او، مقداری ابزار مختلف دزدی و همچنین جوراب زنانه مخصوص دزدی که معمولا سارقان به روی سر خود می‌کشند پیدا می‌کند. به‌تازگی گزارشگر این سایت خبری مصاحبه‌ای را با جو برلینگر ترتیب داده است. برلینگر در طی این مصاحبه خطاب به طرفداران خود، صحبت‌هایی را درباره این فیلم مطرح کرد که به شرح زیر است:

من تقریبا صدها ساعت را با آنها گذراندم. بعد از گذراندن صدها ساعت در پشت صحنه به همراه جیمز هتفیلد و بقیه اعضای گروه متالیکا، متوجه شدم که او چقدر کاریزما دارد. همچنین کاملا متوجه می‌شدم که شخصیت بزرگی کنار من بوده و حضور او قدرت زیادی دارد. کاملا با دیدن و شناخت او دریافتم که خصوصیات او دقیقا همان موارد طبیعی‌ای است که من دوست دارم در این کاراکتر درام ببینم. بنابراین زمانی که او پیشنهاد من را مبنی بر حضور در فیلم فوق‌العاده شرور، به‌طرز شوکه‌کننده‌ای شیطانی و پست و ایفای نقش شخصیت باب هیوارد را پذیرفت، من به شدت هیجان‌زده شدم.

زک افران قرار است نقش شخصیت منفی داستان یعنی همان قاتل سریالی به نام تد باندی را ایفا کرده و در مقابل جیمز هتفیلد قرار دارد. لی‌لی کالینز، جان مالکوویچ، آنجلا سارافیان، جفری داناوان، جیمز پارسونز و هالی جوئل آزمنت از جمله هنرمندانی هستند که در تیم بازیگری فیلم Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلمبرداری این اثر در ماه ژانویه سال جاری آغاز شده و هنوز هیچ تاریخ اکران دقیقی برای آن اعلام نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده