// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

عرضه‌ی کفش ورزشی ساخته شده توسط Nike و پلی‌استیشن در بند مشکلات

چندی پیش دو شرکت پلی‌استیشن و Nike، ویدیویی با موضوع ساخت یک کفش ورزشی به صورت مشترک منتشر کردند. حال عرضه‌ی این کفش به مشکلاتی برخورده است.

مدتی پیش بود که پلی‌استیشن در بیانیه‌ای اعلام کرد که قرار است با بخش بسکتبال شرکت Nike و پاول جورج، ستاره‌ی بسکتبال NBA، همکاری کند تا کفش مخصوص این بازیکن بسکتبال را تولید کنند. این کفش PG-2 Playstation Colorway نام دارد.

در بیانیه‌ی پلی‌استیشن ذکر شده بود که تعدادی محدود از این کفش خاص به صورت بین‌المللی به عرضه خواهد شد و به فروش می‌رسد. حالا که زمان فروش رسیده‌ است، این کفش در هیچ کشوری به جز آمریکا برای خرید در دسترس نیست. این مورد خلاف چیزی است که پلی‌استیشن به صورت رسمی اعلام کرده بود. Nike هم اعلام کرده که قرار نبود این کفش خارج از آمریکا روانه‌ی بازارها شود.

nike-pg2-playstation-shoe / کفش پلی‌استیشن و نایکی

طبق توییت‌هایی که بین مردم و Nike ردوبدل شد، تنها جوابی که دریافت کردند این بود که مدل PG2 تنها در آمریکا عرضه می‌شود و در کشور‌های دیگر در دسترس نیست. البته فروشگاه‌هایی هم اقدام به جعل حساب و فروش مجدد تعداد زیادی از این کفش کردند. این کار باعث شد تا مردم شانسی برای خرید این کفش داشته باشند ولی مشکل اینجا است که با این کار، کفش با قیمتی بسیار بالا به فروش می‌رسد. در فروشگاه آنلاین eBay بعضی از فروشندگان کفش را با قیمت بالای ۸۵۰ پوند فروخته‌اند. سونی و Nike هنوز علت این تصمیم خود را اعلام نکرده‌اند.


منبع EUROGAMER
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده