نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

جان کنستانتین به سریال Legends of Tomorrow بازخواهد گشت

به‌تازگی در طی خبری اختصاصی اعلام شده که شخصیت جان کنستانتین قرار است در اواخر فصل جاری سریال افسانه‌های فردا (Legends of Tomorrow)، به این مجموعه بازگردد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و طبق اطلاعاتی که منابع سایت خبری کامیک بوک منتشر کرده‌اند، مت رایان، بازیگر نقش جان کنستانتین که چندی پیش در جدیدترین قسمت از فصل جدید سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) حضور به عمل آورده بود، قرار است از ماه مارس که دیگر اواخر فصل جاری این مجموعه تلویزیونی محسوب می‌شود، به این سریال درام ابرقهرمانی که محوریت آن درباره سفر در زمان است بپیوندد.

به‌تازگی یکی از بازیگران سریال افسانه‌های فردا، یعنی نیک زانو تصویری را از صحنه تولید این مجموعه تلویزیونی منتشر کرده است. این بازیگر در پست اینستاگرامی جدید خود، به فالوورهایش اعلام کرد که در حال آماده شدن برای تولید قسمت آخر این مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی است. او علاوه بر این متن، تصویری را هم از خود منتشر کرده است. او در این تصویر کمی از ناحیه صورت کبود و خونی است و با حالتی که به دستان خود داده، اعلام می‌کند که به‌تازگی از یک صحنه مبارزه‌ای بازگشته است. بعضی از طرفداران و افرادی که این تصویر را تماشا کردند، متوجه نکته جالبی شدند. آنها اینگونه حدس زدند که عکاس این تصویر، به‌گونه‌ای این تصویر را ثبت کرده که حضور جان کنستانتین در پشت تصویر هم به وضوح مشخص شود؛ یک شخصیت مو بلوند با قدرت‌هایی عرفانی و ماورایی که همان کت معروفش که پشت سر زانو دیده می‌شود، نشانگر حضور او در این پروژه است.

با اینکه بازیگران این سریال عادت دارند تا تصاویر خود از قسمت‌های متفاوت را در زمان‌های مختلف منتشر کنند، اما انتشار یک تصویر به تنهایی تضمین‌کننده این نیست که جان کنستانتین در قسمت آخر هم حاضر خواهد شد

بعد از انتشار این خبر و به وجود آمدن بحث‌های مختلف در رابطه با حضور دوباره جان کنستانتین، کمپانی برادران وارنر این موضوع را برای گزارشگران سایت کامیک بوک به وضوح تایید کرد. براساس اطلاعاتی که این کمپانی اعلام کرده، مت رایان قرار است در پانزدهمین قسمت از این فصل سریال افسانه‌های فردا به نام «Necromancing the Stone» که پنج هفته دیگر به روی آنتن می‌رود، در قالب نقش شخصیت جان کنستانتین حضور پیدا کند. از آنجایی که مت رایان در قسمت گذشته این فصل از سریال حضور داشت و ایفای نقش کرد، اینگونه انتظار می‌رفت که داستان بیشتری برای بازگو کردن وجود داشته و این شخصیت باز هم در میان کاراکترهای دیگر حضور داشته باشد. با این حال هنوز هیچ قولی در رابطه با حضور بیشتر این شخصیت در سریال داده نشده است.

تا به امروز بازیگران این سریال درام ابرقهرمانی، تصاویر بسیار زیادی در صحنه‌های مختلف فیلمبرداری و تولید این پروژه از خود ثبت کرده‌اند تا بتوانند در مواقع لازم در صفحات اجتماعی خود منتشر کنند؛ به‌طور مثال اخیرا تصاویر مختلفی از بازیگران منتشر شده که در آن شخصیت‌های داستان ما لباس‌های جالب و قابل توجهی به تن دارند. حال اگرچه این صحنه‌های به‌خصوص در ماه دسامبر سال جاری فیلمبرداری شده، اما این بازیگران همراه با انتشار عکس خود مشخص کردند که این تصاویر مربوط به قسمت بعدی این فصل یعنی قسمت «Here I Go Again» است.

با این اوصاف، اگرچه این تصویر همراه با متنی در زیر خود همراه است که اعلام می‌کند این عکس مربوط به قسمت آخر فصل است، اما همین تصویر به تنهایی نشان‌دهنده و تضمین‌کننده این نیست که جان کنستانتین در قسمت آخر حاضر خواهد شد. درست است که از لحاظ نظری و تئوری این موضوع صحیح است و ممکن است در قسمت انتهایی هم حضور داشته باشد، اما در حال حاضر کمپانی برادران وارنر تنها قسمت «Necromancing the Stone» را تایید کرده؛ نه قسمت‌های دیگر این سریال را.

تصویر منتشر شده توسط نیک زانو از صحنه فیلمبرداری سریال افسانه‌های فردا:

مت رایان اولین بار نقش شخصیت محبوب جان کنستانتین را در سریال اختصاصی خود که در شبکه NBC به همین نام پخش می‌شد، ایفا کرده بود. سریال کنستانتین با وجود بینندگان نسبتا خوب خود، تنها یک سال بیشتر دوام نیاورد و بعد از یک سال توسط خود شبکه کنسل شد. بعد از آن، او در قسمت به‌خصوصی که با محوریت شخصیت سارا لنس (با بازی کیتی لاتز) در سریال Arrow (ارو) ساخته شده بود حضور یافت و به طور رسمی این شخصیت به دنیای مشترک کمپانی دی سی و شبکه The CW آورده شد. اما حضور او در نقش این شخصیت فقط به لایو اکشن‌های سریالی ختم نشد. مت رایان بعد از ایفای نقش در سریال ارو، در انیمیشن Justice League Dark (لیگ عدالت تاریک) هم حضور داشته و به‌عنوان یکی از صداپیشگان، صداپیشگی نقش شخصیت کنستانتین را بر عهده داشت. همچنین لازم به ذکر است که او بعد از ایفای نقش در سریال افسانه‌های فردا، در تیم صداپیشگان مجموعه انیمیشنی جدید شبکه CW Seed یعنی انیمیشن سریالی Constantine (کنستانتین) هم حضور می‌یابد و صداپیشگی همان نقش را بر عهده خواهد داشت. 

دنیل چرونی شورانر انیمیشن سریالی کنستانتین در طی مصاحبه‌ای خطاب به گزارشگر سایت خبری ComicBook.com عنوان کرد:

اصلا نمی‌توانم تصور کنم که روزی بازیگری را ببینم که آنقدر پتانسیل و توانایی داشته باشد تا بتواند همانند کاری که مت رایان برای جان کنستانتین کرد، به یک شخصیت مربوط به کتاب‌های کامیک زندگی بخشیده و آنقدر آن را طبیعی بازی کند؛ فکر هم نمی‌کنم که تا به امروز چنین بازیگری را دیده باشم. بعد از پخش سریال این شخصیت در شبکه NBC و همچنین حضورهای هرچند کوچکی که در سریال‌های شبکه The CW داشته، بسیار سخت است که تصور کنیم روزی قرار بر این باشد که فرد دیگری نقش این شخصیت را ایفا کند. 

سریال Legends of Tomorrow که زیر نظر کمپانی دی‌سی ساخته می‌شود، روزهای دوشنبه ساعت ۸ شب به وقت محلی به روی آنتن شبکه The CW می‌رود. همچنین در پایان لازم به ذکر است که قسمت «Necromancing the Stone» در روز ۱۹ مارس (۲۸ اسفند ۱۳۹۶) به روی آنتن خواهد رفت.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده