// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Pocket Mine 3

بازی Pocket Mine اثر پرمحتوایی است که با گرافیک پررنگ و لعابش تبدیل به سرگرمی دلچسبی برای گیمرها می‌شود.

بازی‌های زیادی برای موبایل وجود دارد که بازیکن را در یک فضای دوبعدی قرار می‌دهد و از او می‌خواهد که با استفاده از بمب‌هایی که در اختیار دارد، جعبه‌ها را کنار زده و به مقصد مورد نظر برسد؛ آثاری مثل Bomber Friends که در زومجی نیز به معرفی آن پرداخته‌ایم. با این حال بازی Pocket Mine 3 کمی متفاوت است و استودیو Roofdog Games سعی کرده تا با حفظ همان شکل و ایده اصلی، گیم‌پلی به مراتب سرگرم‌کننده‌تر و جدیدتری را ارائه دهد.

Pocket Mine 3
Pocket Mine 3
Pocket Mine 3

در بازی اندروید و آیفون Pocket Mine 3 شما در نقش یک معدن‌کار قرار دارید که باید با کندن زمین و طی کردن مسافتی مشخص، به گنجی که داخل زمین نهفته است دست یابید. چیزی که باعث می‌شود انجام چندین باره این کار لذت‌بخش باشد، آیتم‌های زیادی است که درمیانه راه با آن‌ها برخورد می‌کنید و مهم‌تر از این، بحث محدودیت ابزارهای شما است که اصلی‌ترین چالش‌تان در بازی خواهد بود. پتکی که شخصیت شما در دست دارد تعداد محدودی سنگ مکعبی شکل را می‌تواند بشکند و این بدان معناست که شما تا موقع از دست دادن پتک خود باید به گنج دست پیدا کنید. تازه، کار وقتی سخت‌تر می‌شود که بعضی از سنگ‌ها برای شکسته شدن نیاز به ضربات بیشتری دارند. اما خب مکانیزم‌هایی جالبی در بازی گنجانده شده است که در این راه به شما کمک می‌کند. انواع و اقسام بمب‌هایی که در بخش‌های گوناگون نقشه بازی وجود دارد، به شما این اجازه را می‌دهد تا بدون استفاده از پتک تعداد زیادی از سنگ‌ها را منفجر کنید.

مکانیزمی که گیم‌پلی بازی از آن استفاده می‌کند، این امکان را می‌دهد که از راه‌های مختلفی بتوان برای از بین بردن سنگ‌ها استفاده کرد

بهترین قسمت گیم‌پلی که همواره ذهن شما را درگیر می‌کند این است که سعی کنید اولا راهی را طی کنید که به سنگ‌های محکم‌تر برنخورید و کمتر با موجودات مزاحمی که از سلامتی شما کم می‌کنند، مواجه شوید و ثانیا حواس‌تان کاملا جمع باشد که هیچ نوع بمبی را از دست ندهید. تفاوتی که میان نحوه انفجار بمب‌های مختلف وجود دارد، تنوع بسیار جالبی به بازی داده است و از طرفی قابلیت ارتقا این مواد منفجره نیز در عبور کردن از مراحل سخت، نقش بسزایی دارد. در واقع قابلیت ارتقا برای هر چیزی در بازی وجود دارد. از کفش و کلاه گرفته تا پتک و برخی آیتم ویژه فراهم شده است.

یکی از ویژگی‌های بارز بازی آیفون و اندروید Pocket Mine 3 که از منوی آن قابل مشاهده است، محتوای زیادی است که سازندگان تدارک دیده‌اند. بازی به جز بخش Adventure که مراحل زیادی دربر دارد، رویدادهای مختلفی نیز فراهم کرده است که هر کدام منبع خوبی برای به‌دست آوردن سکه و الماس محسوب می‌شوند. از طرفی برخی از این رویدادها دارای گیم‌پلی متفاوت‌تری هستند و گاهی هم کاراکتر مخصوص خود را دارند. اچیومنت‌های پرتعداد Pocket Mine 3 نیز از دیگر روش‌های خوب برای جمع‌آوری منابع موردنیاز است.

Pocket Mine 3
Pocket Mine 3
Pocket Mine 3

در پایان باید این را هم بگویم که موسیقی‌های جالب بازی که شبیه به آثار پیکسلی سال‌های دور پلتفرم موبایل است، به خوبی با فضای بازی همخوانی پیدا کرده است و از طرفی گرافیک رنگارنگ بازی با محیط‌های برفی و جنگلی جالبی که گنجانده شده است، کاملا به جذب مخاطب به بازی و غرق شدن او در فضای Pocket Mine 3 کمک می‌کند. برای دانلود بازی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی Pocket Mine 3


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده