نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

بازی Gwent: The Witcher Card Game میزبان حالت جدیدی می‌شود

استودیو سی‌دی پراجکت رد از یک حالت جدید برای بازی Gwent: The Witcher Card Game خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو CD Projekt Red یک حالت جدید با نام Gwent Arena برای بازی Gwent: The Witcher Card Game معرفی کرده است.

بر اساس گزارش وب‌سایت پی سی گیمر، استودیو سی دی پراجکت رد این اخبار را در جریان لایو‌ استریم روز گذشته خود به اشتراک گذاشته است. حالت Gwent Arena به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با دسته‌ای از کارت‌‌ها بدون محدودیت در جناح، نوع کارت‌ها و نیز استفاده از کارت‌های تکراری، شانس خود را در برابر کاراکتر Gaunter O'Dimm که با نام Man of Glass نیز شناخته می‌شود، امتحان کنند.

بازیکنان برای شرکت در این حالت باید مبلغ ۱.۹۹ دلار یا ۱۵۰ عدد Ore (پول رایج بازی که برای ساخت Kegها مورد استفاده قرار می‌گیرد) به ازای هر بار اجرا بپردازند که پس از اتمام ۹ قرارداد موفقیت‌آمیز یا ۳ بار مردن خاتمه می‌یابد. پیروزی در این حالت کارت افسانه‌ای ویژه‌ای را به صورت تصادفی در اختیار می‌گذارد، اما بازیکنان صرف نظر ار عملکردشان Kegهایی دریافت خواهند کرد؛ حتی اگر بازی را ترک کنند.

این حالت هنوز در حال آزمایش است و به این خاطر تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نشده است، اما قطعا در آینده شاهد آن خواهیم بود. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده