// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

در بازی Sea of Thieves امکان خلق کاراکتر به شیوه مرسوم وجود ندارد

استودیو Rare اعلام کرد که کاربران در بازی Sea of Thieves شاهد بخش خلق و شخصی سازی کاراکتر به شکل متداول آن نخواهند بود.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که در Sea of Thieves کاربران همانند بازی‌های دیگر قادر به خلق کاراکتر و شخصی‌سازی آن نخواهند بود.

کاربران پس از وارد شدن به بازی Sea of Thieves با قسمتی که به طراحی کاراکتر می‌پردازند روبه‌رو نمی‌شوند؛ در عوض سیستمی که استودیو ریر (Rare) آن را Infinite Pirate Generator نام‌گذاری کرده است، برای بازیکنان کاراکترهایی را خلق می‌کند و در اختیار آنها قرار می‌دهد.

در آغاز سفر شما، Sea of Thieves به طور خودکار هشت شخصیت را بر پایه نژاد، جنسیت، سن، حالت بدن و غیره پردازش و طراحی می‌کند. پس از انجام این فرآیند شما می‌توانید یکی از هشت کاراکتر را انتخاب کنید.

sea of thieves

وب‌سایت یوروگیمر اطلاعاتی از جزئیات این حالت برملا کرد و نوشت که کاربران در این بخش می‌توانند از کاراکتر خود در حالت‌های مختلف و با انیمیشن‌های گوناگون پیش‌نمایش بگیرند تا از چگونگی حضور آن در بازی اطمینان حاصل کنند. گفتنی است که این فرآیند چندین بار قابل تکرار است و هر بار می‌توانید هشت کاراکتر مختلف را مشاهده کنید.

یکی از دلایلی که استودیو Rare از گنجاندن قسمت خلق کاراکتر در ساخته‌اش خودداری کرده است مربوط به گیم پلی بازی می‌شود. به این شکل، سازندگان می‌توانند مکانیزمی را در بازی توسعه دهند که ظاهر کاراکتر شما را تغییر می‌دهد و از این‌رو کاربران قادر به طراحی کاراکتر خود نخواهند بود. کریگ دانکن، کارگردان حاضر در استودیو ریر، در این باره حالتی همچون Fountain of youth را مثال زد؛ ویژگی‌‌ای که می‌تواند ظاهر کاراکتر را به طور چشمگیری تغییر دهد. البته گفتنی است که ویژگی یاد شده در بازی Sea of Thieves حضور ندارد و تنها تا حدودی شباهت‌هایی به آن وجود خواهد داشت.

کارگردان بازی در این باره افزود:

ویژگی‌ یاد شده کاربران را تشویق می‌کند که کاراکتری را انتخاب کنند که به آسانی در بخش خلق کاراکتر قابل ساخت نیست. این موضوع تنها به طراحی خودمان در بازی برنمی‌گردد.

در خبر‌های دیگر چندی پیش سازندگان از سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Sea of Thieves روی پی سی رونمایی کردند و در آن سو تایید شد که شاهد لوت‌باکس‌ها در این بازی نخواهیم بود.

بازی Sea of Thieves برای انتشار روی ایکس باکس وان، ایکس باکس وان ایکس و پی سی برنامه‌ریزی شده است و قرار است که در  تاریخ ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) در دسترس کاربران قرار بگیرد. برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده