// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

تاریخ انتشار حالت Discovery Tour بازی Assassin's Creed Origins اعلام شد

کمپانی یوبی سافت تاریخ انتشار جدید‌ترین حالت بازی Assassin’s Creed Origin یعنی حالت Discovery Tour را اعلام کرد.

مدتی پیش دهمین بازی اصلی سری Assassin's Creed تحت نام بازی Assassin's Creed Origins در دسترس کاربران پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قرار گرفت. این بازی که لقب «یکی از برترین بازی‌های مجموعه» را یدک می‌کشد، به‌واسطه داستان، شخصیت‌ها و گیم‌پلی مورد تحسین قرار گرفت. در کنار تمامی این موارد یکی از مهم‌ترین نقاط قوت بازی مذکور شبیه‌سازی واقع‌گرایانه و جامع از مصر باستان است. کمپانی Ubisoft در قالب حالت Discovery Tour قصد دارد این ویژگی به بهترین شکل استفاده کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این کمپانی تاریخ انتشار حالت ذکر شده را اعلام کرده است.

حالت Discovery Tour حاصل همکاری استودیو یوبی سافت مونترال با چندین مصر‌شناس، تاریخ‌دان و مشاور تاریخی از جمله ماکسیم دوراند، تاریخ‌شناس بر‌جسته که در تیم تولید بازی‌های پیشین سری Assassin’s Creed حضور داشته و آن‌ها را از لحاظ صحت بخش‌های تاریخی بررسی کرده، است. در این حالت هیچ‌گونه روایت داستانی و نبرد وجود نداشته و بازیکنان می‌توانند آزادانه در محیط بازی حرکت کرده و از ویژگی Fast-Travel استفاده کنند. اما به دلیل تور‌های راهنما موجود در آن که مواردی همچون اهرام، اسکندریه، زندگی مردم عادی مصر و رومی‌ها را در بر می‌گیرد، می‌توانید بیش از پیش با تاریخ مصر آشنا شوید.

مجموعا ۷۵ تور در بازی وجود دارد که مدت آن‌ها از پنج تا ۲۵ دقیقه متغیر است. بازیکنان می‌توانند از بین ۲۵ شخصیت، فرد مورد‌نظر خود را انتخاب کنند. به‌واسطه این ویژگی به جز بایک و آیا، می‌توانید کنترل شخصیت‌های تاریخی همچون کلئوپاتر و سزار را به دست بگیرید. همچنین در حالت Discovery Tour می‌توانید از Photo Mode برای ثبت تصاویر از محیط‌های مختلف مصر استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های حالت مذکور می‌توان به تروفی و اچیومنت اختصاصی اشاره کرد. همچنین ماکسیم دوراند اعلام کرده است که در این حالت محتوا‌هایی با نام Behind-the-Scenes وجود دارد که در قالب آن‌ها سازندگان بازی به صحبت در مورد استفاده تاریخ مصر در بازی پرداخته و از الهامات و اختلاف‌ها در مراحل ساخت می‌گویند. نحوه انجام تور‌ها همانند ماموریت‌های بازی اصلی است. برای انجام آن‌ها باید به مکان‌های خاصی رفته و اطلاعات مختلف در رابطه با آن را کسب کنند. در هر یک از تور‌ها راهنمای صوتی و تصاویر و اشیای الگو‌برداری شده از موزه‌ها و کتاب‌ها وجود دارد که به درک بهتر از پس‌زمینه تاریخی بازی کمک می‌کنند.

تیم توسعه حالت Discovery Tour تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند که تجربه آن برای همگان امکان‌پذیر بوده و در عین کامل و کوتاه بودن، از لحاظ جلوه‌های بصری جذاب باشند. یکی از اهداف کمپانی یوبی سافت برای این بخش امکان استفاده از آن توسط معلمان و اساتید و دانش‌آموزان برای آگاهی از تاریخ و فرهنگ مصر باستان و وقایع داستانی بازی است. تصاویری از این حالت را در زیر مشاهده می‌کنید:

حالت Discovery Tour بازی Assassin

حالت Discovery Tour در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند) به صورت رایگان روی کنسول‌های نسل هشتم کمپانی‌های سونی و مایکروسافت و پلتفرم پی سی عرضه خواهد شد. همچنین برای کاربران PC امکان خرید جدا‌گانه این حالت، به ازای پرداخت مبلغ ۲۰ دلار و از طریق فروشگاه‌های استیم و Uplay وجود دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده