نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

لبران جیمز تهیه کننده نسخه بازسازی فیلم House Party خواهد بود

لبران جیمز بازیکن ستاره لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا قرار است یکی از تهیه کنندگان پروژه تولید نسخه بازسازی فیلم مهمانی خانگی (House Party) خواهد بود.

چندی پیش اعلام شده بود که قرار است نسخه بازسازی فیلم House Party (مهمانی خانگی) که در سال ۱۹۹۰ اکران شده، ساخته شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لبران جیمز بازیکن ستاره لیگ حرفه‌ای بسکتبال بزرگسالان آمریکا قرار است یکی از تهیه کنندگانی باشد که در پروژه تولید این اثر به فعالیت می‌پردازد. به نقل از گزارش سایت خبری ورایتی، در کنار لبران جیمز افراد دیگری هم همچون موریک کارتر از کمپانی اسپرینگ هیل اینترتینمنت (SpringHill Entertainment) در این پروژه حضور داشته و به عنوان یکی از تهیه کنندگان آن به فعالیت می‌پردازد. نویسندگی نسخه بازسازی فیلم مهمانی خانگی برعهده نویسندگان سریال Atlanta (آتلانتا) که از شبکه FX پخش می‌شود، یعنی استیفن گلاور و جمال اولوریم خواهد بود. هنوز هیچ کارگردان مناسبی برای کارگردانی این اثر انتخاب نشده است. از آنجایی هم که مراحل تولید این اثر هنوز کار خود را به طور رسمی آغاز نکرده، هیچ تاریخ اکرانی نمی‌توان برای آن در نظر گرفت و حتی به طور تقریبی هم نمی‌توان سال نمایش آن را بیان کرد.

در نسخه اصلی فیلم مهمانی خانگی که در سال ۱۹۹۰ اکران شد، خواننده ستاره سبک هیپ هاپ یعنی Kid 'n Play ایفای نقش می‌کرد. این فیلم داستان یک دانش آموز دبیرستانی را حکایت می‌کند که در زمان غیبت پدر و مادرش، که برای تعطیلات به مسافرت کوتاهی رفته‌اند، مهمانی‌ای را در خانه‌شان به راه می‌اندازد. پائول آنتونی، بولگد لو، بی-فاین (B-Fine)، رابین هریس، مارتین لارنس، تیشا کمبل و ادرین جو جانسون هم از جمله بازیگرانی هستند که در این پروژه حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. رجینا هادلین هم فردی بود که نویسندگی و کارگردانی این اثر را برعهده داشت. جالب است بدانید که او این فیلم را براساس فیلم دانشجویی خودش ساخته است. بعد از اکران قسمت اول، ما شاهد اکران سه قسمت دیگر در این مجموعه بودیم که فیلم House Party 2 (مهمانی خانگی 2) در سال ۱۹۹۱ و فیلم House Party 3 (مهمانی خانگی 3) در سال ۱۹۹۴ اکران شد. 

کمپانی SpringHill Entertainment که متعلق به لبران جیمز هست، در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است. این کمپانی تا به امروز تهیه کننده پروژه‌های زیادی بوده که در میان آنها می‌توان به سریال Survivor's Remorse (پشیمانی بازماندگان) از شبکه Starz اشاره کرد. پیش از این، پیشنهادات بازیگری دیگری هم به جیمز شده بود و قرار بود در فیلم Space Jam 2 ایفای نقش کند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده