نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

کارگردان هنری فیلم Blade Runner 2049 به فیلم Star Wars: Episode IX پیوست

کمپانی لوکاس فیلم از اضافه شدن کارگردان هنری فیلم Blade Runner 2049 به فیلم Star Wars: Episode IX خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پل اینگلیس، کارگردانی هنری فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) به فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) اضافه شده و قرار است به ساخت این فیلم مورد انتظار کمک کند. طبق خبری و اطلاعاتی که وب‌سایت OmegaUnderground منتشر کرده، اینگلیس به‌عنوان کارگردانی هنری در فیلم بعدی از مجموعه اصلی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) حضور خواهد داشت و به جی جی آبرامز، کارگردان فیلم Star Wars: Episode IX، در ساخت آن کمک خواهد کرد. آبرامز که کارگردانی فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) را بر عهده داشت، برای کارگردانی قسمت نهم این مجموعه بازگشته است. علاوه بر کارگردانی، او به همراه کریس تریو کار نوشتن فیلمنامه فیلم Star Wars: Episode IX را نیز بر عهده دارد.

Paul Inglis

علاوه بر فیلم Blade Runner 2049 که کار اینگلیس در آن با تحسین منتقدان روبه‌رو شد، او در فیلم‌ها و سریال‌های دیگری از جمله فصل اول سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (ماموریت غیرممکن: ملت سرکش)، فیلم Skyfall (اسکای‌فال)، فیلم Children of Men (فرزندان انسان) و فیلم Prometheus (پرومتئوس)، نیز به‌عنوان کارگردانی هنری حضور داشته است. فیلمبرداری و تولید فیلم Star Wars: Episode IX قرار است از ماه ژوئن ۲۰۱۸ (خرداد یا تیر ۱۳۹۷) آغاز شود. علاوه بر این، در ماه آبان امسال لوکاس فیلم و والت دیزنی ساخت سه گانه جدید فیلم Star Wars به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، را تایید و اعلام کردند. همچنین اخیرا دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones، نیز کار نوشتن فیلمنامه سری جدید فیلم‌های دنیای جنگ ستارگان را بر عهده گرفته‌اند.

فیلم Star Wars: Episode IX در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. تاکنون حضور دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا و اسکار آیزاک در این فیلم تایید و اعلام شده است. فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان)، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان خواهد بود که قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. هفته گذشته، لوکاس‌فیلم سرانجام اولین تریلر این فیلم مورد انتظار را نیز منتشر کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده