نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

سریال لایو اکشن Sword Art Online توسط Netflix ساخته خواهد شد

جدیدترین اخبار حاکی از این است که سریال لایو اکشن Sword Art Online توسط شبکه نتفلیکس ساخته خواهد شد.

به نظر می‌رسد قرار است Sword Art Online بالاخره راه خود را به آمریکا باز کند. طبق جدیدترین گفته‌ها به نظر می‌رسد حق ساخت این مجموعه انیمه به نتفلیکس فروخته شده است و این سرویس پخش فیلم می‌تواند از روی آن فیلم و سریال بسازد.

لایتا کالوگریدیس در مصاحبه‌ای که درباره سریال کربن تغییر یافته (Altered Carbon) انجام داد این موضوع را تایید کرد و گفت قرار است بازیگران آسیایی نقش‌های اصلی آن را ایفا کنند.

کالوگریدیس که قرار است نویسندگی سریال لایو اکشن Sword Art Online را انجام دهد در مصاحبه‌اش توضیحات بیشتری را درباره این سریال ارائه داد. وی گفت کمپانی نتفلیکس از نحوه داستان سرایی وی بسیار خرسند است و قصد دارد با وجود ساخت سریالی فوق العاده، به این مجموعه وفادار باقی بمانند. وی در این رابطه گفت:

Sword Art Online یک اثر ژاپنی مهم است و شخصیت‌های اصلی آن نیز ژاپنی هستند. در سریال تلویزیونی نیز شخصیت‌های اصلی توسط بازیگران آسیایی به نمایش کشیده خواهند شد. وقتی که ایده‌ام برای سریال را به نت فلیکس ارائه دادم، آن‌ها با من هم عقیده بودند. آن‌ها دوست ندارند ذات سریال را تغییر دهند و من هم همچین قصدی ندارم. درباره شخصیت‌های ثانویه باید بگویم که بازی Sword Art Online یک بازی جهانی است و نحوه به نمایش گذاشتن آن‌ها در انیمه و مجموعه کتاب‌ها به شکلی است که نشان می‌دهد قطعا شخصیت‌هایی از دیگر بخش‌های دنیا در آن حضور دارند.

برای آن دسته از خوانندگانی که با Sword Art Online آشنایی ندارند باید بگویم این مجموعه در ابتدا توسط رکی کاواهارا خلق شد. این مجموعه داستان کریتو را دنبال می‌کند که به همراه هزاران گیمر دیگر درون یک بازی واقعیت مجازی به نام Sword Art Online زندانی شده است. تمامی بازیکنان باید با یکدیگر متحد شوند و آخرین مراحل بازی را پشت سر بگذارند تا بتوانند از دنیای آن فرار کنند اما کریتو و اتحادش متوجه می‌شوند که زندان آن‌ها چیزی بیشتر از آن است که به آن‌ها گفته شده است.


منبع Comicbook.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده