نویسنده: محمد شیرزاده
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

مایکل فاسبندر در فیلم بلند Kung Fury ایفای نقش خواهد کرد

طبق جدیدترین اخبار گفته می‌شود پروژه بعدی مایکل فاسبندر قرار است دنباله فیلم کونگ فیوری (Kung Fury) باشد.

پس از مدت‌ها بالاخره پروژه بعدی مایکل فاسبندر، بازیگر سرشناس هالیوود، مشخص شد. کونگ فیوری یک فیلم کوتاه در ژانر کمدی-اکشن است که دیوید سندبرگ کارگردانی آن را انجام داده است و حالا خبر می‌رسد مایکل فاسبندر قرار است در نسخه بلند این فیلم ایفای نقش کند. سندبرگ همچننین قرار است وی در کنار دیوید هسلهاف افسانه‌ای در این فیلم ایفای نقش کنند و روند ساخت این فیلم تابستان سال آینده شروع خواهد شد.

داستان فیلم از این قرار است:

سال ۱۹۸۵ است و شهر میامی تحت مراقبت کونگ فیوری، بهترین و خفن‌ترین پلیس دنیا، در امن و امان است. کونگ فیوری تیمی از پلیس‌های ویژه را جمع می‌کند و به کمک آن‌ها تمام تلاشش را می‌کند تا آدولف هیتلر را شکست دهد. پس از مرگ تراژدیک یکی از افراد کونگ فیوری که باعث از بین رفتن گروهش می‌شود،  یک نیروی شیطانی و ناشناخته به کمک هیتلر می‌آید تا به او کمک کند و سلاح نهایی را به دست آورند. کونگ فیوری باید در زمان و مکان سفر کند تا دوستانش را نجات دهد، از آکادمی کونگ فو میامی مراقبت کند و نیروهای شیطانی را یک بار برای همیشه شکست دهد.

کونگ فیوری به عنوان یک پروژه کیک استارتر شروع شد که به دنبال ۲۰۰ هزار دلار پول بود اما خیلی زود تمام اینترنت را فرا گرفت و توانست خیلی سریع بیش از ۶۳۰ هزار دلار جمع کند. در فیلم اصلی همچنین جورما تاکون نقش آدولف هیتلر را بازی کرد و آهنگی تحت عنوان True Survivor با اجرای هسلهاف در آن وجود داشت. فیلم کوتاه کونگ فیوری توانست بیش از ۴۰ میلیون بار  در سراسر جهان بازدید پیدا کند.

 


منبع Comingsoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده