// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

تاریخ برگزاری نمایشگاه QuakeCon 2018 اعلام شد

کمپانی بتسدا تاریخ برگزاری رویداد QuakCon 2018 را که برای نمایش بازی‌های کمپانی زنیمکس ترتیب داده شده است، مشخص کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا (Bethesda) اطلاعاتی از نمایشگاه QuakeCon سال جاری میلادی منتشر کرد که شامل جزئياتی همچون تاریخ برگزاری آن می‌شود.

به نقل از نشست خبری، کوئک کان 2018 به مدت ۴ روز از تاریخ ۹ الی ۱۲ آگوست ۲۰۱۸ (۱۸ الی ۲۱ مرداد ۹۷) برگزار می‌شود. رویداد یاد شده در سالن‌های Gaylord Texan Resort و Convention Center در شهر دالاس واقع در ایالت تگزاس کار خود را آغاز می‌کند.

QuakeCon (که نام آن از بازی شوتر محبوب بتسدا برگرفته شده)، یک رویداد سالیانه است که با همکاری کمپانی مادر بتسدا و اید سافتور یعنی ZeniMax Media برنامه‌ریزی شده است. همانند رویداد‌های مشابه، همچون Playstation Experience، کوئک کان به کمپانی‌های زیر شاخه زنی‌مکس این اجازه را می‌دهد که آی‌پی‌های خود را در این رویداد به نمایش بگذارند و آنها را ارائه کنند. گفتنی است که همچنین در این رویداد مسابقات بازی‌های ویدیویی نیز برگزار می‌شود.

بتسدا در بیانیه‌ای اعلام کرد که رویداد کوا‌ک‌کان سال جاری همانند گذشته برای بازدیدکنندگان رایگان است و کسانی که از شهر‌های مختلف برای رویداد مذکور به تگزاس سفر کرده‌اند و قصد دارند که در هتل اقامت داشته باشند می‌توانند با به کار بردن عبارت QuakeCon 2018 اتاق‌هایی را با تخفیف و با قیمت ۱۸۴ دلار برای هر شب رزرو کنند.

در حال حاضر کمپانی بتسدا از بازی‌هایی که قرار است در رویداد سال جاری کوئک‌کان حضور داشته باشند، اطلاعاتی منتشر نکرده است. بازدیدکنندگان QuakeCon 2018 می‌توانند از اولین نمایش IPهای کمپانی‌های مختلف باخبر شوند و در این حین می‌توانند به غرفه‌ها و مسابقات مختلف سر بزنند و از دیگر محتویات این رویداد مطلع شوند. جدیدترین محصولات سخت‌افزاری مربوط به بازی نیز در غرفه‌های این نمایشگاه بازی به نمایش گذاشته می‌شود.

نظرات خود را در مورد نمایشگاه QuakeCon 2018 با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده