نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶

آپدیت جدید The Evil Within 2 حالت اول شخص را به آن اضافه می‌کند

آپدیت جدید بازی The Evil Within 2 به کاربران اجازه می‌دهد بازی را از ابتدا تا انتها در حالت اول شخص تجربه کنند.

بازی The Evil Within 2 چندی پیش توسط استودیو تانگو گیم ورکس ساخته و توسط بت‍سدا منتشر شد. این بازی در اصل یک اثر اکشن-ترسناک سوم شخص است؛ با این حال از این پس، قادر به تجربه بازی به شکل اول شخص نیز خواهید بود. سازندگان بازی امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، یک آپدیت جدید برای The Evil Within 2 منتشر کردند که امکان تجربه بازی به صورت اول شخص را فراهم می‌کند. 

حالت اول شخص از طریق منوی بازی در دسترس است و می‌توانید هر زمان که خواستید، بین آن و حالت سوم شخص سوییچ کنید. شینساکو اوهارا، تهیه کننده بازی، با انتشار متنی در مورد دلیل اضافه شدن این حالت به بازی گفت:

افراد زیادی دوست دارند بازی‌های ترسناک را از دید اول شخص بازی کنند و آپدیت جدید بازی، برای این افراد تجربه‌ای مناسب رقم می‌زند و می‌توانند بازی را مستقیما از زاویه دید شخصیت سباستین تجربه کنند. از طرف دیگر در حالت اول شخص، مقیاس جهان بازی به مراتب بزرگ‌تر از حالت سوم شخص به نظر می‌رسد و این مساله که در این حالت می‌توانید دشمنان و محیط‌های بازی را از فاصله نزدیک‌تری مشاهده کنید، باعث می‌شود که بهتر متوجه دقتی که خرج طراحی آن‌ها شده شوید. 

یکی از مواردی که در بررسی بازی The Evil Within 2 هم به آن اشاره کردیم، خیلی پررنگ نبودن عنصر ترس در این بازی است که قطعا در حالت اول شخص، ترس موجود در بازی بیش‌تر از حالت سوم شخص به چشم خواهد آمد. به همین دلیل هم اگر دوست دارید تجربه ترسناک‌تری از بازی داشته باشید، امتحان کردن این حالت خالی از لطف نیست. 

در صورتی که هنوز شانس تجربه بازی The Evil Within 2 را به دست نیاورده‌اید، می‌توانید بررسی بازی را در زومجی بخوانید که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

The Evil Within 2 بازی‌ای است که نباید به چشم یک بازی ترسناک به سراغ آن بروید؛ چرا که عنصر در این بازی کاملا کم‌رنگ است. اما با وجود این مساله، The Evil Within 2 یک داستان عالی روایت می‌کند و در پرداخت درست شخصیت اصلی هم عملکرد موفقی دارد. از طرفی ترکیب گیم‌پلی جالب با جلوه‌های بصری و صوتی زیبا، باعث شده تا در مجموع شاهد بازی خوبی باشیم که تجربه آن لذت‌بخش است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده