// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Basketball Battle

بازی موبایل Basketball Battle اثر جذاب و سرگرم کننده‌ای است که علاقه‌مندان به بسکتبال می‌توانند از آن لذت ببرند. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

بازی موبایل Basketball Battle ساخته DoubleTap Software به‌خوبی می‌تواند علاقه‌مندان به بسکتبال را راضی کرده و با گیم پلی جذاب و منحصربفرد لحظات شادی را ایجاد کند. وجود شخصیت‌های جذاب به همراه موسیقی دل انگیز از بهترین ویژگی های این بازی است.

روند بازی بدین صورت است که شما کنترل بازیکن خود را در دست گرفته و با حریف خود در یک زمین بازی بسکتبال قرار می‌گیرید. در دو نیمه بازی می‌کنید و پرتاب‌های دو امتیازی و سه امتیازی انجام می‌دهید، تا جایی که تیمی که بیشتری امتیازات را در این دو نیمه کسب کند، برنده بازی خواهد شد و پول و XP دریافت می‌کند. شما می‌توانید از پول‌های کسب شده برای افزایش توانایی بازیکنان استفاده کرده و همچنین لول آپ شوید. در لول‌های بالاتر بازی‌ها سخت‌تر شده و شما برای پیروزی نیاز به قدرت بالای بازیکنان خود خواهید داشت.

Basketball Battle

در طول این بازی اندروید می‌توانید از معجون‌های قدرت هم استفاده نمایید که سرعت بیشتر، مهارت شوت بیشتر و ریکاوری انرژی سریع‌تر را برای شما خواهد داشت. در حین بازی بازیکن شما خسته می‌شود و باید بتوانید از زمان استراحت استفاده کرده و بازیکن خود را ریکاوری کنید. در هر بازی دو بازیکن در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید در بین دو نیمه آنها را تعویض کرده و یا از معجون‌های قدرت برای ریکاوری انرژی وی استفاده کنید. از فاصله دورتر پرتاب‌های سه امتیازی بیندازید و کلی لذت ببرید.

طراحی گرافیکی این بازی آیفون بسیار جذاب است و با گیم پلی روان بازی یک تجربه زیبا و لذت بخش را تقدیم شما می کند. با پیشرفت بیشتر در بازی مهارت‌های بازیکنان خود را بیشتر می‌کنید و می‌توانید قدرت شوت و شانس گل شدن آن را افزایش دهید. شما باید وقتی که بازیکن حریف قصد پرتاب دارد برایش مزاحمت ایجاد کرده و بتوانید جلوی توپ وی را بگیرید تا به امتیاز تبدیل نشود. وقتی که به سمت تور بازیکن حریف حرکت کرده و اسلم دانک فوق العاده‌ای را تبدیل به امتیاز می‌کنید، حس و حال وصف ناپذیری به شما منتقل می‌شود. این بازی بسکتبال اندروید امکان ذخیره گل‌های زیبا را به صورت فایل gif در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Basketball Battle

مراحل بازی بسیار گسترده است و با لول آپ شدن با حریف‌های قوی‌تر روبرو خواهید شد و می‌توانید در لیگ‌های دوره‌ای بازی نیز شرکت نمایید. هر آپشنی از بازیکن شما قابلیت آپگرید دارد و شما می‌توانید با هر بار دریافت پول از پیروزی‌های خود، این مهارت‌ها را افزایش داده و ریتم بازی را سریع‌تر نمایید. این قابلیت به مانند اکثر بازی‌های مشابه ورزشی در اختیار شما قرار داده می‌شود تا علاقه شما به ادامه بازی و رسیدن به جایگاه بالاتر در بازی بیشتر شود. بازی Basketball Battle همه فاکتورهای لازم جهت سرگرم کردن را دارد و به خصوص، علاقه مندان به بازی بسکتبال از لحظه لحظه بازی و تبدیل کردن شوت‌ها به امتیاز، لذت خواهند برد. گرافیک و شخصیت‌های بازی به‌خوبی جذاب و سرگرم کننده است و حس و حال معرکه‌ای را در طول تجربه بازی به کاربران می‌دهد. این بازی در گوگل پلی و اپ استور برای دانلود در اختیار کاربران قرار گرفته است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Basketball Battle


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده