نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

ماجراجویی با Black Panther در DLC جدید LEGO Marvel Super Heroes 2

بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر بسته الحاقی جدیدی را به مناسبت اکران فیلم Black Panther برای بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 منتشر کرد.

تنها ۲ روز تا اکران فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) در تاریخ بیست و هفتم بهمن‌ماه (۱۶ فوریه) باقی مانده و به این خاطر بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر از یک DLC مرتبط برای بازی اکشن ماجراجویی LEGO Marvel Super Heroes 2 رونمایی کرده است.

در حال حاضر باندل The Black Panther Character and Level Pack برای خریداری در کلیه‌ی پلتفرم‌های بازی یعنی پلی‌ استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس است. این باندل به صورت رایگان در اختیار دارندگان سیزن پس ۱۴.۹۹ دلاری بازی قرار می‌گیرد و می‌توان آن را به صورت جداگانه با قیمت ۲.۹۹ دلار خریداری کرد.

این محتوای اضافی به مانند فیلم Black Panther شما را به سرزمین واکاندا می‌برد؛ جایی که پلنگ سیاه و خواهرش شوری، در حال مبارزه با اریک کیل‌مانگر شرور هستند. در حالی که امکان بازی با کاراکتر پلنگ سیاه در بازی پایه وجود دارد، این بسته شخصیت‌هایی نظیر اوکویی، ناکیا، اریک کیل‌مانگر، کِلا و اِورت کی راس را به فهرست کاراکترهای بازی اضافه می‌کند و در کنار آن یک پوشش جدید برای پلنگ سیاه به همراه می‌آورد.

علاوه بر همه این‌ها، برادران وارنر یک تریلر جدید از این بسته الحاقی به اشتراک گذاشت که محتوای یادشده را به نمایش در می‌آورد و شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

در ماه‌های آینده، بسته‌های الحاقی بیشتری برای بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 منتشر خواهد شد که مربوط به فیلم‌های اصلی مارول در سال جاری است و از میان آنها می‌توان به فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Ant-Man and The Wasp اشاره کرد. همچنین می‌توان انتظار داشت که این محتوایات اضافی بسیار نزدیک به زمان اکران فیلم‌های مربوطه در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرند.  

بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 در تاریخ بیست و سوم آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده