نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

بازی South Park: The Stick of Truth به صورت فیزیکی برای کنسول ها عرضه شد

پس از گذشت تقریبا چهار سال از انتشار اولیه، یوبیسافت بازی South Park: The Stick of Truth را به صورت فیزیکی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه کرد.

در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که بازی South Park: The Stick of Truth نهایتا به صورت فیزیکی برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه شده است و کمپانی یوبی سافت به این مناسبت تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده است.

در حال حاضر بازی South Park: The Stick of Truth با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در دسترس است. با وجود اینکه بازی South Park: The Stick of Truth پیش از این برای آن دسته از کاربرانی که بازی South Park: The Fractured But Whole را پیش خرید کرده بودند به صورت دیجیتالی در دسترس بود، اما این اولین باری است که این نسخه از بازی به صورت فیزیکی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ارائه می‌شود.

بازی South Park: The Stick of Truth اولین بار در تاریخ سیزدهم اسفندماه ۱۳۹۲ (۴ مارس ۲۰۱۴) برای کنسول‌های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 و پی سی منتشر شد. این بازی که یک بازی نقش آفرینی بود، با همکاری دو استودیو Obsidian Entertainment و South Park Digital Studios ساخته شده بود. در این بازی بازیکنان کنترل بچه‌ای تازه‌وارد در شهر کلرادو را بر عهده می‌گیرند که قرار است در راه پیدا کردن چوبِ حقیقت، درگیر نبردی حماسی با انسان‌ها و جادوگران شود.

شما می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی را در انتهای مطلب مشاهده کنید و برای آشنایی بیشتر با دنیای ساوث پارک به مطالعه نقد و بررسی بازی South Park: The Fractured But Whole اقدام کنید. همچنین اگر از طرفداران این مجموعه هستید، می‌توانید بازی South Park: The Fractured But Whole را در یکی از پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی یا بازی South Park: Phone Destroyer را در گوشی‌های موبایل تجربه کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

فراموش نکنید که نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده