نویسنده: علی ولی خانی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

ریمستر Spyro The Dragon برای پلی استیشن 4 در حال ساخت است

به دنبال موفقیت Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، اکتیویژن این بار قصد دارد با بازسازی سه بازی اصلی سری Spyro the Dragon، این موفقیت را تکرار کند.

گزارشاتی جدید حاکی از آن هستند که بازی‌های اولیه‌ی سری Spyro the Dragon در صف ریمستر شدن قرار گرفته‌اند تا سال آینده منتشر شوند. ظاهرا قرار است آن‌ها اول به صورت انحصاری برای PS4 و سپس احتمالا برای دیگر پلتفرم‌ها منتشر شوند.

منابع این خبر در گفت‌وگو با Kotaku اعلام کرده‌اند که سه‌گانه‌ی اصلی این سری، یعنی Ripto's Rage ،Spyro the Dragon و Year of the Dragon، در حال ریمستر شدن توسط اکتیویژن هستند. این سایت خبری افزود که این پروژه دنباله‌روی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy است و قرار است که این سه گانه با جنبه‌های بصری بهبود یافته (به همراه بخش‌هایی جدید)، موزیک متنی بازسازی شده و تغییراتی جذاب منتشر شود. گفته می‌شود Vicarious Visions، همان استودیویی که روی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy کار کرده است، قرار است بازسازی این سه‌ گانه را انجام دهد.

افزوده شده است که این سه گانه ممکن است دارای محتوایی باشد که از بازی‌های اصلی حذف شده‌اند. اینکه این کار به چه صورت قرار است انجام گیرد نامشخص است، اما N.Sane Trilogy دارای مرحله بدنام «صعود طوفانی» بود که پیش‌تر فقط توسط GameShark و یا مبدل‌ها می‌شد به آن دست پیدا کرد.

Spyro the dragon

بر طبق گزارشات Kotaku، این پروژه قرار است در ماه آینده اعلام و در زمانی بین تیر تا اوایل مهر سال آینده (جولای تا سپتامبر ۲۰۱۸) منتشر شود. این سه گانه قبل از عرضه روی هر پلتفرم دیگری، ابتدا انحصارا برای PS4 (با قابلیت پشتیبانی از PS4 Pro) می‌شود؛ دقیقا چیزی شبیه برنامه‌ای که با N. Sane Trilogy انجام شد. تا به امروز هیچ خبری مبنی بر پورت این سه گانه روی پلتفرم دیگری در دست نیست، با این حال شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی نسخه‌ی ایکس باکس وان آن نیز به گوش‌ می‌رسد. اکتیویژن به طور عمومی اعلام کرد که با وجود موفقیت زیاد N. Sane Trilogy، احتمال بازسازی‌های دیگری زیاد است.

شهریور پیش‌رو بیستمین سالگرد عرضه Spyro روی PS1 است. آن بازی به همراه دو نسخه‌ی بعدیش که در این بازسازی هستند، توسط Insomniac Games، استودیوی سازنده‌ی Ratchet & Clank ،Resistance و Sunset Overdrive، ساخته شده‌اند. بقیه‌ی بازی‌های این سری توسط استودیوهای دیگر ساخته شده‌اند که موفق‌ترین آن‌ها سری اسپین-آف Skylanders بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده