نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

کارگردان جان ویک کارگردانی فیلم Sandman Slim را بر عهده خواهد داشت

چاد استاهلسکی، کارگردان سری فیلم جان ویک (John Wick)، با امضای قرارداد جدیدی کارگردانی فیلم مرد شنی لاغر اندام (Sandman Slim) را که یک اثر اقتباسی است بر عهده گرفت.

در اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین گزارشی را منتشر کرده که در طی آن اعلام کرده چاد استاهلسکی، کارگردان سری فیلم John Wick (جان ویک) اخیرا قرارداد جدیدی را با کمپانی Studio 8 امضا کرده است. او براساس این قرارداد قرار است پروژه جدیدی را آغاز و اثر اقتباسی بلندی به نام Sandman Slim (مرد شنی لاغر اندام) را کارگردانی کند. کری ویلیامسن، نویسنده فیلمنامه فیلم What Happened to Monday (چه بر سر دوشنبه آمده؟) قرار است نویسندگی فیلم مرد شنی لاغر اندام را بر عهده داشته باشد. پاتریک والمسلی و جولی یورن از کمپانی LBI Entertainment به همراه جان لشر به عنوان تهیه کنندگان این اثر در تیم فعالیت خواهند کرد.

فیلمنامه فیلم Sandman Slim براساس داستان یک رمان فانتزی است که توسط ریچارد کدری نوشته شده است. فیلم Sandman Slim داستان مردی به نام جیمز استارک را حکایت می‌کند که یک جادوگر دورگه (نیمی انسان-نیمی فرشته) است. جیمز استارک شخصیتی است که از جهنم به دنیا بازگشته تا انتقام خود را از تمام افرادی که مسبب فرستاده شدن او به آنجا بودند بگیرد. این مجموعه کتاب در قالب ۱۰ قسمت نوشته و عرضه شده است. اولین کتاب این مجموعه در سال ۲۰۰۹ عرضه شد که بعد از آن هم، بقیه ۹ قسمت مجموعه نوشته شده و منتشر شد. البته لازم به ذکر است که دهمین و آخرین قسمت از این کتاب قرار است اواخر سال جاری منتشر شود.

چاد استاهلسکی اخیرا قراردادهای زیادی را در هالیوود امضا کرده و قرار است کنترل و رهبری تیم تولید آثار مختلفی را بر عهده داشته باشد. از مهم‌ترین این آثار می‌توان به فیلم John Wick: Chapter 3 (جان ویک:‌ بخش سه) و مجموعه تلویزیونی جان ویک یعنی سریال The Continental اشاره کرد. همچنین او اخیرا کارگردانی یک اثر بلند اقتباسی براساس سری کتاب کامیک بکش یا کشته شو (Kill or Be Killed) و تولید نسخه بازسازی یکی از آثار دهه ۸۰ یعنی فیلم Highlander (کوه نشین) را بر عهده گرفته است. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده